Hoppa till innehåll

Koss Porta Pro


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag har ett koss porta pro headset, jag köpte i somras och det är knappt använt. Men alldeles nyss låg jag i sängen och spelade LMFAO sexy, och då prövade jag höja till max och sänka igen, men då small det till i högra hörluren och den slutade fungera, sen typ prövade jag höja igen, då började den fungerande hörluren att pipa konstant! Inte superhög frekvens som tinitus utan sån där som låter högt som f*n, kke runt 440 hz eller nå, ligger i sängen så kan inte jämföra... prövat dragit ut och in kabeln osv, ska kanske pröva med några andra hörlurar med?

 

Vad är det som har hänt?! :o

 

Ljudkälla: Sony ericsson X8 (Custom rom)

 

~skrivet ifrån telefon..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

Vad för musik du lyssnar på eller vad för mjukvara du kör på mobilen spelar i detta sammanhang ingen roll, men som dom andra säger så har troligen hörluren gått sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garanti

Som ägare till ett par Koss Porta Pro har du livstids garanti.

Garantin gäller endast för privatpersoner och den gäller endast för den ursprungliga köparen.

 

Notera: Villkoren i garantin ger oss rätt att kräva att du styrker att du är den ursprungliga köparen av produkten. Vi kan därmed begära inköpskvitto på produkten av dig. Vi har även rätt att be dig skicka din trasiga lur till oss. I dessa fall står den som reklamerar för portokostnaden. Portokostnad täcks inte av garantin.

 

Garantin täcker:

 

• Åtgärd av fel som uppkommit vid normalt bruk av produkten i hela dess livslängd.

 

Garantin täcker inte:

 

• Frakt

• Åtgärd av fel som uppstått vid onormalt bruk.

• Förlorade eller borttappade hörlurar

• Byte till annan modell eller färg.

 

Typiska fel som inte täcks:

 

• Avslitna kablar

• Borttagande av främmande föremål (till exempel hårstrån) från högtalarelementen.

• Byte av öronkuddar

• Sprängda högtalarelement

 

 

Kopierat härifrån: http://www.myportapro.com/index.php?option...=54&lang=sv

 

Eftersom sprängda högtalarelement inte gäller på garantin så är du körd.

Redigerat av NoFunAtAll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...