Hoppa till innehåll

Dave37 Tråden!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 210
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Boegfan:

Jag har för de mesta bra poänger för jag har faktiskt erfarenhet av att bygga upp forum till en bra standard (creds till Deni3ru min mentor och lärare), till skillnad från Guggo och admin som bara startar och släpper saker vind för våg och hoppas att det blir bra.

 

Men damp-cp-guggo kommer ju ständigt inhoppandes i trådar och ska alltid "Fast... nej, så är det inte alls". Och sedan trololol:a iväg utan någon förklaring eller alternativ. Han gör det i stor utsträckning mot mig och jag tror han gör det med flit men han gör det mot många andra också. Det känns som om han dumförklarar mig för det är alltid bekvämare att tro att allt funkar fint än att det är något problem, men jag hoppas att några förstår vad jag skriver, även om jag inte tror en sekund på att admin någon gång kommer göra några större genidrag och verkligen aktiv rädda sidan. Det är snarare så att den kanske sakta slumpmässigt blir bättre och då är ju givetvis mina idéer helt meningslösa. -.-

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1943457

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gullig är han.

 

Och jag hittar inte tråden, får bara "Tyvärr, den länken som tog dig till den här sidan verka vara gammal eller trasig."

Den är med i Imba. Gå med och läs :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I svaret på frågan vad han tycker om SURF nämner han mig tre gånger. Osäker på om det är positivt eller inte.

Haha, ni hör ihop. Anledningen till att jag valde er till ett team när Whore frågade om team-battle till döds. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att han svarar, citat:Det finns en del i islam om att man ska vara öppen för nya idéer och lära av nya rön och inte hänga upp sig på det som är gammalt och förlegat, något som saknas i de andra religionerna och som jag ser som mycket viktigt. slutcitat. På frågan vilken världsreligion han skulle tillhöra om han var tvungen.

 

Nu är inte religion mitt starkaste ämne men det är väl bara den lutherska inriktningen på kristendomen som överhuvudtaget moderniserats något sedan 1500-talet?

 

Islam är väl inte direkt något jag förknippar med nytänkande direkt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att han svarar, citat:Det finns en del i islam om att man ska vara öppen för nya idéer och lära av nya rön och inte hänga upp sig på det som är gammalt och förlegat, något som saknas i de andra religionerna och som jag ser som mycket viktigt. slutcitat. På frågan vilken världsreligion han skulle tillhöra om han var tvungen.

 

Nu är inte religion mitt starkaste ämne men det är väl bara den lutherska inriktningen på kristendomen som överhuvudtaget moderniserats något sedan 1500-talet?

 

Islam är väl inte direkt något jag förknippar med nytänkande direkt.

Jodå. Låt dig inte luras av fundamentalisterna. Mycket viktig forskning har kommit från muslimska länder och vetenskap var helt tolererat, medan kristna i väst dödade vetenskapsmän.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_science

 

Alla världsreligionerna har utvecklats, annars skulle de inte finnas kvar. Och Islam är egentligen inte på något sätt värre än någon annan religion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...