Hoppa till innehåll

Dave37 Tråden!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 210
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag förstår inte riktigt vad han menade med det inlägget...

Han försöker vara så objektiv som möjligt i alla situationer, till en punkt då han inte ens har en personlig åsikt om någonting. Vi diskuterade det i skype och han nämnde exempelvis hur hans syster frågat honom vad han tyckte om hennes klänning (eller nåt i den stilen), och han svarade med "Jag kan inte säga om den är fin eller inte eftersom det helt och hållet är ett subjektivt intryck".

 

Jag försökte argumentera att om han inte har en egen vilja kommer han bara bli styrd av någon annans och att livet blir rätt trist om du inte har några önskningar du vill uppfylla, men han verkar fast besluten att genomföra sitt experiment. Intressant kanske, men jag tror det är ett dödfött projekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han försöker vara så objektiv som möjligt i alla situationer, till en punkt då han inte ens har en personlig åsikt om någonting. Vi diskuterade det i skype och han nämnde exempelvis hur hans syster frågat honom vad han tyckte om hennes klänning (eller nåt i den stilen), och han svarade med "Jag kan inte säga om den är fin eller inte eftersom det helt och hållet är ett subjektivt intryck".

 

Jag försökte argumentera att om han inte har en egen vilja kommer han bara bli styrd av någon annans och att livet blir rätt trist om du inte har några önskningar du vill uppfylla, men han verkar fast besluten att genomföra sitt experiment. Intressant kanske, men jag tror det är ett dödfött projekt.

 

Jag vill inte tro att det faktiskt finns sådana människor :( Hoppas, mest för hans egen skull att han bara försöker trolla eller något.

 

Och detta,

 

Han har riktigt allvarliga problem, tycker verkligen synd om honom. :(

Edit: Var skrevs inlägget förresten?

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan är du whitetrash eller? 70 spänn för ett år vad är det ens att gnälla om?

Om någon inte gör som du vill att de skall göra med sitt gruppforum, kalla dom white trash.

 

Garanterat instant success.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och delvis därför har jag inget större behov av att bevara någon slags stolthet och visa att jag fan visst kan betala 70 kr för gruppforumet. Jag har övervägt att förlänga det, det är ändå ett rätt ok forum. Samtidigt vill jag komma bort från forumet i helhet och göra något mer konstruktivt med den tiden jag nu spenderar på att skriva inlägg likt detta, och om GFen inte hade funnits hade det varit betydligt lättare.

:o :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...