Hoppa till innehåll

Dave37 Tråden!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

Om man skall gå efter vad han skriver om på forumet så är han antagligen ganska intelligent (dvs, intelligent på sättet som krävs för ex. avancerad mattematik). Att han verkar vara socialt inkompetent och har en skev världsbild är en annan sak.

 

Fast han kanske googlar fram svåra ord att slänga sig med, vad vet jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 210
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Okej, nu har jag kanske skrev tidigare att vem orkar bry sig.. men detta fann jag lite underhållande:

 

Dave37 fick en vaning eftersom han outade en dubbelanvändare, han blev sur på admin och att han inte borde fått en varning.

 

"blablabla från regel 9.... sammankoppla användarens eventuella konton publikt."

 

-.-

 

Ja, för det första så vet man ju aldrig hur admin för stunden väljer att tolka sina egna regler. Ta t.ex. §7 som helt har förbisetts i sammanhanget:

 

"Varje ägare är ansvarig för vad som sker i sin grupp och förbinder sig att se till att Fuskas regler följs i gruppen. Ifall reglerna inte efterföljs så kan gruppägaren komma att varnas."

 

Så varför jag har fått en varning till att börja med kan man ju fråga sig. Jag äger ingen grupp. Vidare ser jag inte hur jag har brutit mot §9 då det ändå tydligen inte finns bevis nog att koppla samman kontorna eftersom Raptio fortfarande är "medlem". Men bevisligen behövs inte bevis när man ska varna/banna mig. Sen kommer vi till den lilla slutpunkten att jag kanske inte bryr mig så där fruktsanvärt mycket om admins patetiska sida där han leker irrationell diktator.

 

Sandkaka

Bloodman

FuskKatten

Fender

"Ifall reglerna inte efterföljs så kan gruppägaren komma att varnas."

Vart står det att gruppägaren måste varnas? Vart står det att det endast är gruppägarna som kan få varningar?

 

Sen kan nog man även få varningar om man bara sammankopplar konton men egentligen inte vet om det stämmer. Eller kanske admin vet om det, och därmed varnar om det stämmer.

 

 

 

-Går inte skriva mer än 5 quotes, så om ni vill veta fortsättning får ni posta ett inlägg alt. vänta på att jag kan posta ett nytt inlägg i denna tråd.

Redigerat av 4FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...