Hoppa till innehåll

Dave37 Tråden!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 210
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Dave37, du bör passa dig jävliga noga.

 

Om du nu inte vet om det, har jag så äckligt mycket insider information om dig. Jag har bevis som knyter dig till allvarliga säkerhetsbrott mot fuska. (Som kan leda till polisanmälningar) Glöm inte bort att jag varit med i KG en väldigt lång tid..

 

Jag kommer anmäla dig ytterligare för att ha brytit mot regel 9.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Draghon - Är du inte medlem i nya imba? :(

 

Exakt, det handlar om hur admin väljer att tolka reglerna vid varje givet tillfälle. Man kan ju tycka att om regelbrottet är så fruktansvärt hemskt att admin måste gå in och redigera ett inlägg så är det av den graden gruppägaren gravt misskött sig och bör få en varning. Inte för att jag vill att DD ska få en varning, jag försöker bara använda logiken som admin en gång har stakat upp i reglerna men nu glömt bort.

 

Det är rätt lustigt ändå... admin har bannat så mycket folk att alla egentligen är dubbelanvändare, så nu måste han värna om dubbelanvändarna för att itne sidan ska gå under, och samtidigt har det alltid varit förbjudet. Jag menar, det är fan inte många i Imba som sitter på sin första användare, och andelen som sitter på sin enda användare är fan försvinnande liten.

 

Jag låter dig själv svara på det: ((från tidigare post))

 

"Det är rätt lustigt ändå... admin har bannat så mycket folk att alla egentligen är dubbelanvändare, så nu måste han värna om dubbelanvändarna för att itne sidan ska gå under, och samtidigt har det alltid varit förbjudet. Jag menar, det är fan inte många i Imba som sitter på sin första användare, och andelen som sitter på sin enda användare är fan försvinnande liten." - Dave37

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är något han gör normalt beteende? Jag är ganska säker på att han inte ens onanerar och om han gör det så återvinner han säkert sin säd. Men som sakt jag tror inte att han gör det, så han kan ju ta en del av sin tid åt det istället för att binda sitt liv till fuska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är något han gör normalt beteende? Jag är ganska säker på att han inte ens onanerar och om han gör det så återvinner han säkert sin säd. Men som sakt jag tror inte att han gör det, så han kan ju ta en del av sin tid åt det istället för att binda sitt liv till fuska.

Tack för den bilden :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...