Hoppa till innehåll

Dave37 Tråden!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 210
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag förstår inte grejen. Det hade kunnat vara intressant om de helt avstod från internet eller nåt.

Det är störande att dom beter sig som fjortisar och måste göra något stort av det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Captain's Log, Stardate 1313.5: Vi lämnar nu internets mörkaste hemsida, fuska.se, en gång en florerande tillhållsort för intergalaktiska banditer och spelfuskare. Webbläsaren är inställd på maxfart och vi beräknas nå FIBER-100-fart inom några minuter då muspekaren lämnat fuska.se:s gravitationsfält. Om vi lyckas med vårt uppdrag beräknas vi nå stjärnstatus L.I.V. inom en veckas tid.

 

lol'd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Randomizer påminner om någon som jag alltid klumpar ihop med någon i KawaiiNek0's/Kaktuskun's gäng.

 

Om vi ska gissa på att det är en dubbelanvändare är Lifelover en ganska trolig kandidat också. Får liknande vibbar utav dem, även om jag inte har någonting emot Lifelover.

 

EDIT: Nej, nu kom jag på vem han liknar. Den där killen som för ett tag sen gjorde massa trolltrådar om hur han ville ligga med sin syrra och var jagad av maffian, lolkfezt.

Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Randomizer påminner om någon som jag alltid klumpar ihop med någon i KawaiiNek0's/Kaktuskun's gäng.

 

Om vi ska gissa på att det är en dubbelanvändare är Lifelover en ganska trolig kandidat också. Får liknande vibbar utav dem, även om jag inte har någonting emot Lifelover.

 

EDIT: Nej, nu kom jag på vem han liknar. Den där killen som för ett tag sen gjorde massa trolltrådar om hur han ville ligga med sin syrra och var jagad av maffian, lolkfezt.

Lol, lolkfezt och Lifelover är ju inte lika alls. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, lolkfezt och Lifelover är ju inte lika alls. :D

Det var endast intuition, har egentligen inga konkreta belägg. :P Men jag tyckte att Randomizer och Lifelover påminde lite om varandra. Lifelover verkar inte heller vara jordens gladaste kille, så min teori var att han använde ett dubbelkonto för att ventilera och säga vad han ville utan att bli bannad "på riktigt".

 

Och när hade ni tänkt banna Randomizer? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var endast intuition, har egentligen inga konkreta belägg. :P Men jag tyckte att Randomizer och Lifelover påminde lite om varandra. Lifelover verkar inte heller vara jordens gladaste kille, så min teori var att han använde ett dubbelkonto för att ventilera och säga vad han ville utan att bli bannad "på riktigt".

 

Och när hade ni tänkt banna Randomizer? :D

Lifelover är en liten angsty tonåring, Randomiser är mest troligt en fet, trollande, naken 20+ 4chan äckel.

 

(När Micke får tummen ur arslet och faktiskt gör något, vi mods är värdelösa på sidan.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...