Hoppa till innehåll

Söker En Stationär Laptop!


CooLzlAy3r99
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallå grabbar!

 

Det är så att jag är ute efter en ny dator, och fick därför tag på min datorkunnige kusin. Han tipsade mig om en stationär laptop. Jag har ingen aning om vad det är, men det är tydligen som en stationär dator med en skärm på. (Inte en Mac nej.) Han ska ha en själv som han fått från sin döda farbror, och den ska tydligen vara alldeles underbar.

 

Jag förstog inte vad det var för något, men han skickade en "ritning" på hur den ser ut, som han ritat upp på paint. Jag förstår konceptet nu och det verkar alldeles underbart.

 

Frågan är bara, var får jag tag på en stationär laptop? Jag har varit och frågar runt i lite olika butiker, men de har inte haft någon.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan det vara en sån här?

 

Nej, inte riktigt så. Skärmen ska vara mycket större. Ser rätt gammal ut också ;/

 

Menar du desktop replacer? Sweclockers har gjort två intressanta recensioner på två datorer för ca 17.000:-

 

Nej, den ska vara precis som bilden säger han. Jag har aldrig sett en sådan förut, och hoppades därför på att ni har gjort det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...