Hoppa till innehåll

Värt Att Köpa Bf3?


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej. Det är så att jag kommer snart inom några dagar få min dator jag beställt. Men jag undrar om det är värt att köpa Bf3. För jag kommer väl inte få så bra framerate och sen har jag hört att det är väldigt mycket buggar? Och nå typ origins eller vad det heter?

 

Datorn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan nog köra det på high laggfritt.

 

Jag tycker att spelet är kul. Det finns buggar, men inte så jag stör mig mycket på det. Origin funkar okej, det är ju typ som steam fast lite sämre. Hade helst varit utan, men bara man tar bort origin in-game funkar det fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet är lätt värt 250kr+Karkand DLC för 100kr. Absolut ett roligt spel, Origin funkar helt ok, skulle dock föredra Steam. Se bara till att köpa Karkand på en gång då det annars bara finns 3-4 helt ok kartor att spela på då de andra är sjukt oanpassade för Conquest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle köpa GTX560Ti-448 istället. Hursomhelst så får du bra framerate på medium alla fall, höga inställningar är overrated. Om du ska köpa spelet eller inte beror ju på om du tror att du gillar det.

 

Edit: origin är kasst. Jag bojkottar det.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle köpa GTX560Ti-448 istället. Hursomhelst så får du bra framerate på medium alla fall, höga inställningar är overrated. Om du ska köpa spelet eller inte beror ju på om du tror att du gillar det.

 

Edit: origin är kasst. Jag bojkottar det.

Varför skulle du köpa ett sämre kort?

 

post-98286-1326288694_thumb.png

 

Sry kolla på fel.. :_ :P

 

Och det är väl grafikkortet som flaskhalsar? Det är väl bara att köpa ett nytt nästa generation typ eller?

Och är det dära nya 7950 osv hur kommer de att prestera osv??

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...