Hoppa till innehåll

Musik Du Ogillar


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

All svensk cp-pop á la Veronica Maggio & Oskar Linnros.

 

Finns det någonting mer intetsägande, trist och förutsägbart? För att inte tala om ickeoriginellt? Förstår dem inte att sånt här skräp ger upphov till massa vedervärdigt talanglösa kopior av kopior av kopior av sagda skitartister i hopp om att uppfylla samma snustorra drömmar som finns hos varje tonårshipster, att kontaminera resten av omgivningen med den sorgligaste ursäkten för "musik" ni kan tänka er, det kreativa bottenskrapet i deras fantasilösa hjärnor. FÖRSTÅR NI INTE SKADORNA NI ORSAKAR? HADE NI TÄNKT TA ANSVAR FÖR DETTA?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Finns så fruktansvärt mycket, vet inte vart jag ska börja, kan sitta här hela natten och räkna upp "artister" jag föraktar..

Men jo, jag vet var vi börjar, med satan reinkarnerad, Håkan Hellström. Fy i helvete och tvi vale !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oasis. Någon låt kan man väl lyssna på, men det mesta är skit. Dessutom stör jag mig som fan på att Liam Gallagher är så sjukt arrogant när det är hans brorsa som sitter på talangen.

Jag måste ta och revidera den här åsikten. Har lyssnat rätt mycket på dem nu, och de är ta mig fan riktigt bra. Jag tror det är Wonderwall och allt jag associerar med den låten som gjort mig hatisk innan, men låtar som Live Forever, Champagne Supernova, Don't Look Back In Anger, Cigarettes & Alcohol etc. är jävligt skön musik. Men Liam Gallagher är fortfarande ett rövhål. Och till skillnad från Axl Rose har han inte tillräckligt mycket som kan väga upp för de kassa sidorna av hans personlighet. :D

 

OnT: Amerikansk polerad pop-punk med "kaxig" sång. Green Day och blink-182 är typexempel (men Feeling This av blink är rätt bra ändå :P).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste ta och revidera den här åsikten. Har lyssnat rätt mycket på dem nu, och de är ta mig fan riktigt bra. Jag tror det är Wonderwall och allt jag associerar med den låten som gjort mig hatisk innan, men låtar som Live Forever, Champagne Supernova, Don't Look Back In Anger, Cigarettes & Alcohol etc. är jävligt skön musik. Men Liam Gallagher är fortfarande ett rövhål. Och till skillnad från Axl Rose har han inte tillräckligt mycket som kan väga upp för de kassa sidorna av hans personlighet. :D

 

OnT: Amerikansk polerad pop-punk med "kaxig" sång. Green Day och blink-182 är typexempel (men Feeling This av blink är rätt bra ändå :P).

Oasis är fan sköna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...