Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Kärleken..


Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Verkar lite konstigt hur du kan avgöra av ett inlägg på ett forum att jag inte kan ha ett seriöst förhållande.

Fem och ett halvt års erfarenhet på sidan, därför kan jag avgöra det. Även om jag skulle vilja revidera min tidigare påstående gällande din ålder till kanske 13-16. Skulle också gissa på att jag har bättre betyg än du, men reserverar mig för att dina grundskolebetyg kan vara bättre än mina, då jag själv bara fick 10 MVG, 6 VG och 1 G.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså. Det du ska sluta göra är att leka massa lekar och anklaga honom för att göra det också. Om du känner att en kille är intresserad av dig är han antagligen det också. Det finns inget som tjejer och killar "ska" göra, du måste ha kollat på för mycket amerikanska tv-serier.

 

Det enda man ska göra är att följa sina känslor.

 

Så skit i att tänka så himla mycket och bara gå och prata med honom, om du nu vill göra det. Säg vad du känner, att du saknar honom?

 

Kärlek är aldrig enkelt men när man väl hittat rätt är det såå värt det.

 

Lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fem och ett halvt års erfarenhet på sidan, därför kan jag avgöra det. Även om jag skulle vilja revidera min tidigare påstående gällande din ålder till kanske 13-16. Skulle också gissa på att jag har bättre betyg än du, men reserverar mig för att dina grundskolebetyg kan vara bättre än mina, då jag själv bara fick 10 MVG, 6 VG och 1 G.

Patetiskt hur du ens kan tro själv att du kan avgöra det. För det är ju väldigt moget att skriva att någon är "12 och troll" av en kort text skriven i smått desperat tillstånd. Ska inte ens säga min riktiga ålder då du lär bli förvånad.

Kan dessutom säga att det som står i denna text inte är allt som hände. Långt ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetiskt hur du ens kan tro själv att du kan avgöra det. För det är ju väldigt moget att skriva att någon är "12 och troll" av en kort text skriven i smått desperat tillstånd. Ska inte ens säga min riktiga ålder då du lär bli förvånad.

Kan dessutom säga att det som står i denna text inte är allt som hände. Långt ifrån.

Om det nu är så viktigt och riktigt skit i mina inlägg och kommentera dem som faktiskt hjälper dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är ni så säkra på att det är ett troll är det enda rätta att ignorera det, tänker ni inte hjälpa till så skriv inget alls. Gillar ni dessutom att smeka ert ego och visa att ni är smartare än den andre, föreslår jag ett annat sätt att demonstrera er intelligens på än att jämföra betyg, vilket faktiskt inte bevisar någonting alls. Att du, Dave37, faktiskt seriöst sitter och talar om vilka betyg du fick i grundskolan gränsar till komiskt. :D Är det meningen att man ska ta dig på allvar, eller är det egentligen du som trollar?

 

OnT: Som jag ser det är det skitkorkat att "testa" en kille på det sättet. Alla relationer kommer för eller senare att stöta på problem och då kommer det bli klart vad det är för en slags person och hur de ser på förhållandet. Att medvetet skapa problem och drama leder bara till negativa konsekvenser, själv skulle jag bli skitsur om en tjej gjorde någonting sånt mot mig. Du får helt enkelt bekänna allt, tala om dina känslor och hoppas på det bästa, och försök inte på dig någonting liknande i framtiden vare sig mot honom eller någon annan.

Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla på stavningen. Bokstäver slängda hit och dit, felstavningar... och inte fan finns det några radbryten. Ingen som skriver så här dåligt har i närheten av ett seriöst förhållande och skulle behöva hjälp. Snälla skriv inte mer i tråden och mata trollen. 100 FM på att denna användare inte blir långlivad på fuska (= fler än 50 inlägg). Någon som vågar sätta emot?

Dave... Sluta överanalysera allt du läser och hör. Det här är ett spelforum för 13-åringar med en kategori som heter "Vänner, Relationer & Kärlek", låt det få vara det.

Eftersom du vill verka vara så jävla smart kan du ju komma med råd istället för att skriva inlägg med innehållet "p12" överallt. Du förpestar allt.

 

Btw, det där var väldigt OT!!!!! :angry:

 

Till TS:

Eftersom det är ganska spänt mellan er så kanske det underlättare om du skickar ett seriöst sms där du förklarar allt. Får du en god respons är det ju bara att sakta men säkert försöka göra något av det. Men du kanske också ska tänka på att fråga honom hur han känner om dig.

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...