Hoppa till innehåll

Kan Man Ta Bort/dölja Mina Sökningar På Google?


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag Använder Ccleaner (program) För att ta bort all skit som samlas i datorn. tror det inte räcker att bara ta bort historik.

 

googla och titta vilka funktioner Ccleaner Har Jag är iaf nöjd.

 

Annars Är det ju bara ta privat surfing.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Privat surfning menas med att historik inte lagras, inte sant?

Mmm och kakor och sånt. Det syns inte att webbläsaren använts.

 

Jag Använder Ccleaner (program) För att ta bort all skit som samlas i datorn. tror det inte räcker att bara ta bort historik.
CCleaner är bra men allt den gör med firefox är att köra dess redan inbygga funktioner för rensning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns massa andra skumma grejer man kan googla på som inte har med sex att göra. Jag hade till exempel googlat en massa på anorexia, vill inte att mina föräldrar ska tro att jag har den bara för att jag är intresserad av dem (lite pinigt att vara intresserad av den också, kan misstolkas)

Men tro vad ni vill.

 

onT: Tack för hjälpen, men ni behöver inte ge fler tips eller förslag, jag fattar :)

Allt är borta!

Adi: Oj, min ser inte ut sådär... jag hittade verktyg uppe i högra hörnet.

Min är inte lika avancerad, svart mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Adi: Oj, min ser inte ut sådär... jag hittade verktyg uppe i högra hörnet.

Min är inte lika avancerad, svart mm.

Har ett annat tema samt har flyttat om "placeringarna" på menyer och flikar lite eftersom jag gillade den gamla stilen med flikar under adressfält och bokmärkesrad. Har du senaste versionen av FF?

 

Såhär ser mina inställningar för menyrad o.s.v. ut f.ö. Meny-, navigerings-, bokmärkes-, och tilläggsfältet är ibockat för er som inte ser.

 

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär dig bara adressen till någon bra porrsida som du tycker om och skriv in den direkt istället för att hålla på och googla. Porrsidorna har ofta länkade till varandra så man kan i stort sätt navigera runt de flesta porrsidor utan att behöva söka eller kunna en massa adresser.

 

Btw, så här ser mina inställningar ut. Jag försöker vara rätt noggrann med att inte lämna onödiga spår efter mig och har rätt bra säkerhet på min webbläsare:

 

 

Ett tips om du är ute och porrsurfar (eller huvudtaget) är att skaffa no-script (addon i firefox), så håller du mycket onödig skit borta.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...