Hoppa till innehåll

Lämna In På Game Eller Gamestop


Brokenfingers
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänkte lämna in mitt gamla Xbox 360 Arcade och jag tänkte vilket som jag får mest pengar hos?

 

+ Några spel, vilket av dom är bäst då?

 

+ GameStop är dom enda som man kan lämna in filmer hos eller? (Har för mig det) och vad får man ungefär för en film?

 

+ Kan man få pengar i näven hos båda?, eller bara en av dom i så fall vilken av dom?

 

Tack i förhand, peace :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så kommer du inte få mycket för ditt Xbox Arcade, rekommenderar att du säljer den på Tradera eller Blocket istället.

 

1: Game är bäst av dom för att Gamestop ger inte ett skit, om nu inte spelen är väldigt nya.

 

2: Det vet jag ingenting om.

 

3: Hos Gamestop får man inte pengar i näven, tror inte heller man får det hos Game. Är dock osäker om Game.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick Betala för att för ge spelet till GAME . men det var länge sedan Det var ett Gamecube spel När gamecube var inne ;P

 

Fick Betala för att för ge spelet till GAME . men det var länge sedan Det var ett Gamecube spel När gamecube var inne ;P

 

Skulle ha pengar för det*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...