Hoppa till innehåll

Skaffa Mw3?


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej. Jag funderar på att önska mig lite spel när jag fyller år i Februari. Då tänkte jag önska mig Bf3, Mw3, Skyrim och kanske något annat, gärna förslag! :)

Men har sett en massa folk som säger och youtubevideos att Mw3 connectionen är skit? :s Alltså flera hitmarkers osv...?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du frågar såhär så kommer bara fanboys komma och säga vad de tycker. Jag tror du får en bättre bild av att själv kolla på reviews och sånt. Skyrim är det enda av dem jag har spelat och det har en väl förtjänt andraplats som Årets spel efter WASD 3D.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skyrim är otroligt, BF3 är enligt mig inte så bra om man jämför med MW3 men det är för att jag är en CoD fanboy, men tänk såhär, ändå älskar jag BF3, jag tycker alla spelen är bra i sin klass, vill du ha ett RPG liknande är skyrim bäst i sin klass, ett FPS spel med högt tempo är MW3 det bästa, men FPS som är mer verklighetstrogen är ju BF3 bäst såklart, men enligt mig är BF3 matcher långa och man tröttnar att spela det för dagen efter 3-4 matcher, men MW3 har kortare matcher och man kan spela mycket mer på en dag utan att tröttna!

Min lista av dessa spel

1.Skyrim/BF3/MW3

2. -

3. -

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...