Hoppa till innehåll

Nvidia Vs. Ati


WASD
 Dela

Nvidia vs. ATI  

21 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag måste tyvärr rösta blankt på frågan då jag inte anser mig kunna värdera AMD utan smutskastning ifrån HP. Just nu har jag en HP-laptop med ett AMD grafikkort. Tyvärr vill inte AMD att jag använder deras autentiska drivrutiner utan hänvisar mig till HP, som har fel i sina drivrutiner.

 

Vi är flera som har detta problem, och har kontaktat AMD och HP om detta. Om AMD inte gör något så måste jag rösta på nVidia, annars skulle jag kanske rösta på AMD, men som sagt kan jag inte bedöma detta.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag har ett 3 år gammalt ATI HD4850 512mb och dess drivers är inte bra.

Har också ett äldre grafikkort (XFX 5770), antar att du använder AMD Catalyst 11.12 som jag? Jag ser då inga fel med det, en enda sak jag märkt är att Nvidia oftast fokuserar mer på ett spel för att öka prestandan i just det spelet på sina drivers.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

AMD, helt utan anledning sådär.

 

Är väl för jag alltid kört AMD (eller ATi som det hette förut) och har hört så mycket dåligt om nVidia (att dom skulle vara så mycket varmare etc)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...