Hoppa till innehåll

Facebook, Hela Gamla Inlägg Raderades-hjälp!


prestige
 Dela

Rekommendera inlägg

nån har tagit bort dem

hmm kan det vara så ?:o hart aldrig gett ut min lösen till någon eller sparat i andra datorer helt säker på det.

Men vem skulle liksom sitta där i flera timmar för att ta bort alla mina hundra kasnke tusen inlägg :o. Såg på min Iphone och där är alla mina inlägg kvar :S men när jag är inne på datorn och frågade mina kompisar, dem sa att det är helt tomt hos mig :o börja bli lite orolig om man säger så xd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla på iPhone och skriv av, VIPS alla är där igen?

 

vad menar du med att skriva av ? :)

 

vad menar du med att skriva av ? :)

Har också kollat på mina " aviseringar" vilka som har gillat min inägg, när jag klicka upp dem så är dem kvar :S men när jag klicka på min egen fb så är det tomt :S

 

vad menar du med att skriva av ? :)

Har också kollat på mina " aviseringar" vilka som har gillat min inägg, när jag klicka upp dem så är dem kvar :S men när jag klicka på min egen fb så är det tomt :S

Kom också på att om min inlägg hade tagits bort och om jag skulle kolla upp den då skulle den stå "Materialet är inte tillgängligt för tillfället" typ. det va konstigt

 

det här är mycket konstigt.

Bad en vän att skriva nåt på min fb och dem kom fram och efter ett tag är den borta helt auto :o :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...