Hoppa till innehåll

Min Första Commentary


skatan222
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag lär mig nya redigerings program och Happauge HDPVR, jag har lite gameplays med min klan där jag kör lite mer rushigt, men det är ju tyvärr så att jag inte är världens bästa cod spelare, men lite andra spel kommer, bland annat lite spel på nintendo WII, pc och mer 360 spel.

fixar det med ljudet till nästa, men om ni vill se mer cod, prenumerera gjärna :D

 

Tack för feedbacken sofar, men vill ha mer

Personligen anser jag att bara för att man är bra cod-spelare är man inte känd på youtube.

man ska kunna underhålla sina subs med något exklusivt, som ingen annan gör.

Två exempel är Kevin (minns inte hans youtube-namn) men han postar videos där han driver folk till vansinne i cod.

Samt att vi har ONLYUSEmeBLADE som enbart kör kniv. kanske lite för seriös, men han gör iallafall något som ingen annan gör (förutom att folk börjat med det nu)

 

Annan kritik angående videon, väldigt mycket pustande i micken, håll den en bit från munnen, så är det mycket bättre.

Som folk har sagt, sänk ingame-ljudet: den bokstavligen överröstar din egen röst. Att du har lite på, är nog inga problem, men isåfall bör det vara lite mer bakrundsmusik.

 

Edit: kollade på din andra video, och den var mycket bättre.

Fortsätt så, så kommer det nog gå bättre för dig ;)

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...