Hoppa till innehåll

Minecraft Äger!


ericb0207
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är små gröna monster som smyger omkring. Lyckas någon få tag på dig e du död. Ja de är gröna ninjor som smyger omkring om natten.

Jag tycker ericb0207 förklarar bättre, jag väntar gärna på hans förklaring av creeapers.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide!

Helt serriös?

 

Hur kan du inte för stå vad han skrivver?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide!

jag fatar inte vad du mennar. bätre när ericb0207 förklarar :wacko:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...