Hoppa till innehåll

Det Läskigaste Ni Har Varit Med Om?


Muggebigge
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Vad är det läskigaste ni har varit med om?

För mig var det när jag var ca 9 år och min storebror hade en kompis hemma hos oss. Sen sa dem att jag skulle komma. Då kom jag. Då sa dem:

- Vi kan inte klara det här spelet. Vi har bara kommit till nivå 3 och sen kan vi inte mer. (det var såklart maze game)

Då satt jag mig och börja spela. Jag lyckades inte klara 2 banan och när jag skulle trycka på restart råka jag trycka på nåt som hette "play the real game" Jag blev lite förvirrad och bara stängde ner det. Sen när jag kom till nivå 3 så kom den där pop-up ansiktet. Jag börja skrika och sprang ut. Sen la jag mig på gräsmattan och grät.

Men vad är det läskigaste ni har varit med om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

När en tidning föll ner från bokhyllan när jag var väldigt nära på att somna.

Det är fruktansvärt,prylar som ramlar ner eller en kraftig åsksmäll precis när man ska somna.

Kommer inte på något specifikt nu men det har hänt ett antal gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I ungefär tredje klass var jag hemma hos en klasskompis och spelade cs efter skolan, vi var ensamma hemma och satt på övervåningen. Plötsligt hör vi dörren öppnas på nedervåningen och vi antar att det är hans bror/morsa/farsa så vi ropar "Hallå?" och ingen svarar. Min kompis går mot trappan och skriker igen, då springer någon från vardagsrummet, välter ner en prydnad och ut igenom dörren, genom ett fönster ser jag en SAAB bränna iväg från deras garageuppfart. Sjuuuukt jävla läskigt och jag låste ytterdörren när jag kom hem i 2 år efter den dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...