Hoppa till innehåll

Iphone Vs Android Lag


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Då jag aldrig har haft en "bra android" då den budget androiden jag har laggar sönder.. Och jag tycker att iPhone 4/4s är så mjuk i scrollningen alltså inte laggar..

Men hur är t.ex Galaxy Nexus och iPhone 4/4s jämfört i lag osv?

 

Alltså vill inte ha en lagg telefon, men jag gillar inte Ios och sen kan nog inte jag hantera dens ömtålighet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag råder dig att testa Lumia 800 eller någon annan WP. Flytet är lika bra som iOS och du slipper lägga in Custom ROMs eller sånt för att få det till att flyta.

 

Detta är ju dock högst personligt. Åk in till någon butik och känn på telefonerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte insatt i android men det finns säkert ROMs som jag förstått att det heter som riktar sig mot svarage mobiler. Precis som att visa Linux distros riktar sig mot äldre datorer. Jag föredrar att kunna fiffla med sånt över att få en färdig fungerande produkt som är likadan som alla andras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla mobiler laggar, det går inte att hitta en laggfri telefon. En Android med 4.0 laggar väldigt sällan om den har bra hårdvara (SII, Galaxy Nexus, One X etc).

Ja vet. Men det läre väl iPhone göra med nångång? Så tänkte som laggar lika sällan som en iphone eller mindre?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Iphone laggar knappt alls. Dessutom förstår jag inte vad du menar med en iphones " ömtålighet ". Om du menar att den går sönder om du tappar den så är det ju bara att skaffa ett redigt skal som håller , och det e ju inga problem. annars är bra android mobiler , tex , S2, Lumia 800 , Galaxy Note , HTC one X. Men jag skulle råda dig att behålla din iphone , för det är nog den mobilen som laggar minst. PS , Ju större skärm , desto mer lagg. Det är bevisat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...