Hoppa till innehåll

Kan Man Ha Flickvän Ovavsett Ålder?


Rekommendera inlägg

Visserligen är 4 år ingen åldersskillnad om du varit 30 och hon 26 men just i tonåren utvecklas man så mycket både mentalt och fysiskt att varje år gör stor skillnad, men så länge ni båda är lyckliga och kära så kör på men gasa inte för fullt, om du vill att det ska hålla länge eller kanske livet ut så skynda långsamt. Lycka till.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visserligen är 4 år ingen åldersskillnad om du varit 30 och hon 26 men just i tonåren utvecklas man så mycket både mentalt och fysiskt att varje år gör stor skillnad, men så länge ni båda är lyckliga och kära så kör på men gasa inte för fullt, om du vill att det ska hålla länge eller kanske livet ut så skynda långsamt. Lycka till.

Tack för tipset, jag blev väldigt inspirerad! <3

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hade en när ja va 17 va händer då???

Och i denna tråd är du helt plötsligt äldre än 17……………………….

Jag har älskat med mitt syskon

Aha, det förklarar ditt problem i den andra tråden, men du glömde att tala om att då är ju "Britt" DIN syster och det är ERAN farsa som förbjuder ert förhållande. Dude, skaffa hjälp omedelbums, annars kan jag rekommendera spår 14 till Akalla, väldigt poppis sovplats och alla som sovit där har fått massor av kompisar dagen efter…. och det löser också problemet med din flickvän/syster "britt" Prova för du har inget att förlora men världen kommer vinna massor. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visserligen är 4 år ingen åldersskillnad om du varit 30 och hon 26 men just i tonåren utvecklas man så mycket både mentalt och fysiskt att varje år gör stor skillnad, men så länge ni båda är lyckliga och kära så kör på men gasa inte för fullt, om du vill att det ska hålla länge eller kanske livet ut så skynda långsamt. Lycka till.

bra tips men har en fråga angoende förhålande är det som i en porrfilm????? för annars känns det onödigt för jag har ju lixom en högerhand

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Och i denna tråd är du helt plötsligt äldre än 17……………………….

Aha, det förklarar ditt problem i den andra tråden, men du glömde att tala om att då är ju "Britt" DIN syster och det är ERAN farsa som förbjuder ert förhållande. Dude, skaffa hjälp omedelbums, annars kan jag rekommendera spår 14 till Akalla, väldigt poppis sovplats och alla som sovit där har fått massor av kompisar dagen efter…. och det löser också problemet med din flickvän/syster "britt" Prova för du har inget att förlora men världen kommer vinna massor. 

vadå jag har haft flera guzzar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...
  • 1 månad senare...

Du är 23 nu och enligt XKCD:s dating formel ska du inte dejta någon som är under 23/2+7 = 18.5. Då den här tjejen nu är 19 så har det lugnt.

 

Men med tanke på att den här tråden postades för 4.5 år sen är jag jag lite tveksam till om mitt råd fortfarande är relevant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker man ska vänta med att bli TSM tills man är 18 är lite snuskigt annars hehe och när man är 18 borde man bara vara med lika gamla!!

Hur gör man då när man blir nitton? Kan man inte vara ihop med någon då om man bara får vara ihop med sådana som är 18?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...