Hoppa till innehåll

Final Battle: Wasd


SURF

WASD  

19 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lystring!

 

Oztown har nu även fattat ett beslut i frågan WASD, och nått konklusionen att denne inte är välkommen den här gången heller. Oztown finner det även otroligt att eventuella framtida hemställningar från ovan nämnda kommer att beaktas.

 

Tyvärr.

 

It is done.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade inte haft något emot det heller. Om han blivit utröstad på grund av hans påstådda associationer med Dave känns det också något orättvist. Jag gillar återigen inte här med att döma folk innan de gjort något :/

Jag var ambivalent inför hela grejen och röstade inte. Vilka anledningar de andra hade för att rösta nej vet jag inte, men han har blivit nekad flera gånger innan så tydligen vill folk inte ha honom här. Det är likadant med alla som ansöker.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var ambivalent inför hela grejen och röstade inte. Vilka anledningar de andra hade för att rösta nej vet jag inte, men han har blivit nekad flera gånger innan så tydligen vill folk inte ha honom här. Det är likadant med alla som ansöker.

Yes, jag vet, och jag respekterar det demokratiska systemet här. Vill dock fortfarande uttrycka min åsikt i frågan då jag upplever det baserat på vad som sagts i tråden att folk röstat ut WASD på grund av Dave och inte på grund av hur WASD är själv, vilket JAG inte tycker är en bra anledning och hoppas då åtminstone kunna skapa en debatt av frågan innan det slutgiltiga beslutet om WASDs medlemskap tas

 

Fast nu verkar det väl vara försent ändå. Aja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes, jag vet, och jag respekterar det demokratiska systemet här. Vill dock fortfarande uttrycka min åsikt i frågan då jag upplever det baserat på vad som sagts i tråden att folk röstat ut WASD på grund av Dave och inte på grund av hur WASD är själv, vilket JAG inte tycker är en bra anledning och hoppas då åtminstone kunna skapa en debatt av frågan innan det slutgiltiga beslutet om WASDs medlemskap tas

 

Fast nu verkar det väl vara försent ändå. Aja.

Att hans ansökningar nekats flera gånger innan tyder väl på att hur han är också påverkat domen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och angående WASD, det är väl inte säkert att han skulle sprida vidare allt som sägs här till Dave. Vad säger att han skulle vara Daves privata springpojke?

Det är ju mer än välkänt att WASD och Dave är nära, om WASD hade blivit insläppt hade nog kanske inte WASD börjat sprida bilder etc. men kan till 110% säkerhet säga att Dave hade spammad WASD om bilder, print etc. ifrån Oztown tills han gav upp.

 

WASD är den egentligen snälla men lite udda killen som hänger med fel folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att hans ansökningar nekats flera gånger innan tyder väl på att hur han är också påverkat domen.

Inte alls nödvändigtvis. Kan mycket väl vara så att folk röstat ner honom varenda gång på grund av Dave. Inte säkert, men det är möjligt.

 

Det är ju mer än välkänt att WASD och Dave är nära, om WASD hade blivit insläppt hade nog kanske inte WASD börjat sprida bilder etc. men kan till 110% säkerhet säga att Dave hade spammad WASD om bilder, print etc. ifrån Oztown tills han gav upp.

 

WASD är den egentligen snälla men lite udda killen som hänger med fel folk.

Jag har själv inte sett så mycket av det, men jag har inte så bra koll heller så ska inte säga något om deras relation. Frågan är dock hur du kan vara 110% säker på att Dave kommer spamma WASD med begäran om bilder och dylikt, och hur du isåfall kan vara säker på att WASD skulle ge vika? Redigerat av kola_king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har själv inte sett så mycket av det, men jag har inte så bra koll heller så ska inte säga något om deras relation. Frågan är dock hur du kan vara 110% på att Dave kommer spamma WASD med begäran om bilder och dylikt, och hur du isåfall kan vara säker på att WASD skulle ge vika?

För att jag har hängt på forumet tillräckligt länge för att veta att Dave är ytterst skum och att fuska.se är har en stor del i hans lite udda sinne. Hans kärlek till vissa medlemmar inom Oztown är heller inte speciellt stor, om han skulle få tag i något egentligen ironiskt postat inlägg här skulle han med stor sannorlikhet försöka blåsa upp det med de f.d hårdkokta "katter" bakom sig.

 

Har egentligen inget emot WASD som person, han verkar relativt trevlig men det som stör mig är hans band med Dave som verkar starkare än vad någon annan medlem har. De har varandra som vänner på skype, msn etc. och verkar under åren ha blivit internet-bff. Därför kan jag med 110% säkerhet säga att det som WASD ser- kommer Dave se.

 

Edit: Tröttheten bjuder på skumma meningsuppbyggnader, ha överseende!

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte alls nödvändigtvis. Kan mycket väl vara så att folk röstat ner honom varenda gång på grund av Dave. Inte säkert, men det är möjligt.

 

Möjligt, men poängen är att han blir nerröstad varje gång. Precis som man kanske inte bjuder in polaren till en välkänd brottsling på fredagsmys så vill väl en hel del inte att WASD skall finnas i Oztown, för att de inte vill att deras bilder/det som skrivs här skall komma ut, och de litar helt enkelt inte på honom.

 

Personligen tror jag att ganska många i Oztown, skulle ha extremt svårt att lita på WASD. Oavsett vad han säger eller gör.

 

Jag har själv inte sett så mycket av det, men jag har inte så bra koll heller så ska inte säga något om deras relation. Frågan är dock hur du kan vara 110% säker på att Dave kommer spamma WASD med begäran om bilder och dylikt, och hur du isåfall kan vara säker på att WASD skulle ge vika?

Better safe than sorry, skulle jag tro att de flesta resonerar.

 

Personligen tycker jag att han eventuellt kan få ansöka igen någon gång i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...