Hoppa till innehåll

Final Battle: Wasd


SURF

WASD  

19 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

"Som inte egentligen går att bevisa var Dave/WASD/MacGyver, även om alla vet det", jag hoppas du förstår att det här kan låta lite tveksamt :P Hur "vet alla det"?

 

Eh, mja. Det är väl lite svårt att förklara, men det verkar vara något de flesta är överrens om i alla fall.

 

Naivt eh? Jag menar inte att jag tror att alla är goda innerst inne och bara vill hjälpa varandra. Min poäng var att möjligheten finns att WASD inte är en douche och att om vi gör det tydligt för honom att vi inte vill att han sprider gruppens information till Dave kanske han skulle respektera det. Men som det är nu tycks ni bara utgå ifrån att han skulle göra det utan att ge honom en chans. Om det nu finns bevis som skulle tyda på att han verkligen skulle göra det är det en annan sak, men hittils verkar bevisen ligga i att han är kompis med Dave vilket inte känns tillräckligt.

Så, det verkar troligt att de gjorde det, men inga tydliga bevis fanns?

Det är klart det finns en möjlighet att WASD är trevlig. Enligt min erfarenhet är han oftast helt ok i alla fall. Och det är klart han kanske skulle lyssna om man bad honom. Poängen är att de flesta av oss inte vill chansa. De ser alltså hellre att WASD inte släpps in alls än att ta risken. Det har inget göra med att WASD inte är trevlig, det handlar om att folk inte litar på honom.

 

Och det är väldigt svårt att bevisa något alls på internet. Att be om bevis åt det ena eller andra hållet är meningslöst, för de finns i princip inte. Rent teoretiskt skulle jag kunna gå ur Oztown, redigera mina gamla inlägg och sedan hävda att jag aldrig har varit med. Ingen skulle kunna bevisa något egentligen. Även om alla vet att jag egentligen har varit med i Oztown jättelänge. Eftersom det i stort sätt inte går att bevisa något så får folk helt enkelt använda sina omdömen och intryck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vadå random?

 

Var ett jävla gnat om han ska in eller inte, han är helt enkelt en oönskad person så nu jävlar räcker det.

Han har redan blivit disaproved, därav är du random eftersom du kommer till partyt försent och ropar HEJ när alla är påväg hem.

 

Lugna ner dig ett par hekton.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Draghon, jag tycker att din attityd gentemot kollega och övriga är oroväckande, i egenskap av moderator.

Något du bör tänka på i fortsättningen.

umad ?

Hur menar du?

 

Nej, guggo gjorde mig lite sur bara, man säger inte "era mammor" sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...