Hoppa till innehåll

E3 2012


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Sony vann det går inte och förneka(och framförallt Ubisoft).

Nintendo kunde ha vunnit hur lätt som helst om de hade väntat med och visa de dom visade på nintendo direct till E3, visat lite av själva Wii U, Nintendo Network och bara visat en liten trailer eller något av Smash bros 4 eller Starfox&Metroid spelet.

 

På ett sätt tycker jag att nintendo var värre än microsoft detta året med tanke på hur mycket det kunde ha visat.

Redigerat av Patrickmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sony vann det går inte och förneka(och framförallt Ubisoft).

Nintendo kunde ha vunnit hur lätt som helst om de hade väntat med och visa de dom visade på nintendo direct till E3, visat lite av själva Wii U, Nintendo Network och bara visat en liten trailer eller något av Smash bros 4 eller Starfox&Metroid spelet.

 

På ett sätt tycker jag att nintendo var värre än microsoft detta året med tanke på hur mycket det kunde ha visat.

Varför skulle det inte gå att förneka? Jag tycker att Ubisoft och Nintendo vann stort över de andra.

Microsoft var en katastrof, deras förra E3 var rolig att kolla på men nu var det bara långtråkigt och irriterande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en delad åsikt då det gäller Sonys presskonferens.

 

Den var bra. Den var dålig.

 

Det som gjorde den så bra var spelen The Last Of Us och Beyond. Det visar att Sony, flera år efter att de släptt sin konsol. Fortfarande satsar på den.

 

Det som gjorde den så dålig var bristen på nya spel till PS VITA. Spelen som visades upp, COD: Black ops declassified och Assassin's Creed 3: Liberation såg riktigt bra ut. Speciellt Assassins Creed då det har en helt egen story som egentligen inte har något med AC3 att göra. Ingen port eller liknande.

 

Men utöver dessa två spel till PS Vita (och kanske det var något till, minns inte) var PS vita-delen av Sonys presskonferens dålig. Sony släppte den för bara några månader sedan, så kanske vi får se Sony visa upp mer till PS Vita under gamescom istället. Men fortfarande lite besviken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Denna bild sammanfattar ganska bra tycker jag:

 

Sony höll sig kvar lite längre än de andra men Ubisoft och Nintendo vann. (Har inte sett så mycket av Sony's presskonferens men den verkade bättre än EA och Microsoft)

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...