Hoppa till innehåll

Ska Jag Jailbreaka?


Rekommendera inlägg

Hej! Jag har tänkt jailbreaka, men en kille sa till mig att om man jailbreakar kan man inte uppdatera sin iOS-version och att man kan ha alla appar från AppStore gratis mm.

Jag undrar om följande saker är sant:

-Att man inte kan uppdatera sin iOS-version om man jailbreakar.

-Att man kan ha alla appar på AppStore gratis om man jailbreakar.

-Att man kan fuska t ex poäng i spel om man jailbreakar.

 

Ni är väldigt schysta om ni svarar! :iluvff:

Hjälp mig! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jailbreak är ett måste för iOS.

 

EDIT: Man kan uppdatera sin iOS-version om man har jailbreakat. Bara skitsnack.

 

Ja, man kan ladda ner alla appar från appstore finns ett program som heter Installous, det installerar man via Cydia.

 

Ja, man kan fuska i vissa spel med sin poäng och även köpa saker. Finns Crack för de på Cydia.

Redigerat av Ceto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jailbreak är ett måste för iOS.

 

EDIT: Man kan uppdatera sin iOS-version om man har jailbreakat. Bara skitsnack.

 

Ja, man kan ladda ner alla appar från appstore finns ett program som heter Installous, det installerar man via Cydia.

 

Ja, man kan fuska i vissa spel med sin poäng och även köpa saker. Finns Crack för de på Cydia.

Tusen tack! Men jag hoppas att du är säker. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, man kan ladda ner alla appar från appstore finns ett program som heter Installous, det installerar man via Cydia.

Man kan ladda ner dom flesta appar från AppStore. Vissa går inte att lägga till och vissa finns inte i installous, vill jag tillägga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sitter oxå och funderar på om jag ska göra det nu när det har kommit unthreaded till 5.1.1.

Men vad jag har läst så kan mobilen bli seg, är detta sant (frågar dem som har jailbreak)

 

Och om man Jailbreakar förlorar man väll garantier etc. (?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sitter oxå och funderar på om jag ska göra det nu när det har kommit unthreaded till 5.1.1.

Men vad jag har läst så kan mobilen bli seg, är detta sant (frågar dem som har jailbreak)

 

Och om man Jailbreakar förlorar man väll garantier etc. (?)

Jag hade en jailbreakad enhet för ett kort tag sen Innan jag fick tag på IOS 6 BETAN. Jag tyckte att det funkade helt ok. Det Kunde sega sig lite då men inget jag störde mig på.

 

Garantin försvinner trot jag men det är bara att återställa den om du inte vill ha jailbreaket.

Redigerat av CaptainRF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade en jailbreakad enhet för ett kort tag sen Innan jag fick tag på IOS 6 BETAN. Jag tyckte att det funkade helt ok. Det Kunde sega sig lite då men inget jag störde mig på.

 

Garantin försvinner trot jag men det är bara att återställa den om du inte vill ha jailbreaket.

När du säger återställa, menar du att säkerhetskopiera och sen återställa?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

1. Ja, du kan uppdatera om du har jailbreakat, men jailbreaket försvinner.

2. Ja, du kan få i stort sätt alla apps gratis. Kanske inte de allra nyaste men de borde komma upp på install0us snabbt.

3. iApCracker, nästan alla apps som du kan köpa "in-app purchases". Finns andra tweaks som du kan fuska på andra sätt med.

 

Jailbreak är värt. Men lär dig hur och vad du kan göra med det så blir det mycket roligare och bättre! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...