Hoppa till innehåll

Svensk Fotboll


knark
 Dela

Rekommendera inlägg

AIK, såklart. 7 poäng bakom Elfsborg, självklart guld sista året på Råsunda. :) Nästa år blir det också guld, såklart.

 

Det tråkiga är alla tolvåringar som håller på det lag som Zlatan spelar i och såklart något lag i Premier league som man aldrig kollat på sitt lag på plats och inte har en aning om lagets supporterkultur.

Redigerat av xXHomerXx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket händelser i gårdagens match. Tråkigt att vi brände sånna lägen..

Innan och under hela matchen provocerade vakterna oss som fan, speciellt en kvinnlig vakt som trodde att hon va jätte rolig.. Efter matchen han vi åka 20meter utanför grinden(fortfarande inne på arenaområdet(utan poliseskort och med ett 20-tal poliser och väktare vid grinden)) och får framrutan på bussen krossad av några jävla snorungar. Sedan tar det 10!!!!! minuter innan vakterna och poliserna kommer ner till oss och frågar vad som hänt och bajensnorisarna har glatt hunnit springa därifrån.

Bortsett från den dryga ordningsvakten och snorisarna va resan riktigt rolig och det va gött ös på bussen både dit och hem!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

IFK Göteborg, fast jag vet inte varför. Jag har aldrig varit insatt men jag har alltid hoppats lite extra på att det ska gå bra för IFG Göteborg av någon anledning. Haha, jag vet knappt vilka som spelar där. Brukar bara se typ 2-3 matcher per säsong på TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/Ifk_goteborg_supporters.jpg

IFK Göteborg for life.

 

Det går kasst som fan, men nästa säsong blir det guld! http://f2.cwcdn.eu/forum/style_emoticons/default/king.gif

I år är det dags!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...