Hoppa till innehåll

Min Flickvän


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej ja heter kristus och jag är 12(fyller 13 i september) och ja o min flickvän(vi kan kalla henne för britt) har varit ihop snart 6 veckor mott problem är att britt aldrig vill pussas eller kramas: precis när ja hade frågat chansen på britt o britt sa ja så slängde ja mej över britt och kysste britt som på film hehe men så blev hon lite sur och sen dess har ja inte ens fått en kram :( gick ja lite för snabbt fram eller kan britt ha upplevelser från barndomen eller nåt sånt?? ja minns att ja inte gillade att bli pussad av mormor: kan britt ha haft något liknnde men att det har satt sej i järnan??

ja är jätte tacksam för svar för ja gillar verkligen att pussas o kramas o ja gillar verkligen britt!!!

mvh kristus

 

p.s ja heter inte kristus de är ett kodnamn men mitt riktiga namn börjar på J ;) d.s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...

DuMp

Förstår

det är ganska tråkigt det jag läste i de andra tråden den du gjorde, men låt mig säga jag tror inte fuska är ett forum att skriva kärleks problem i. 


OF: Jag orkar inte allt med detta forum, det är så sjukt att alla är så extremt ironiska och sjuka så jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, haha jag får spel !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DuMp

det är ganska tråkigt det jag läste i de andra tråden den du gjorde, men låt mig säga jag tror inte fuska är ett forum att skriva kärleks problem i.

 

 

OF: Jag orkar inte allt med detta forum, det är så sjukt att alla är så extremt ironiska och sjuka så jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, haha jag får spel !

Hallå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

bump!! britt o ja har gjort slut nu :( för att britts pappa o ja inte kom överrens om saker typ att vi inte fick sova över typ jag är jätte lessen jag kysste britt i hallen hos dom och britts pappa blev SKIT ARG SKREK PÅ MIG att jag skulle gå hem o inte komma tillbaks.... va ska jag göra.... jag älskar britt....

 

OBS!!! jag heter inte kristus längre jag heter LSD obs det är också ett kod namn. OBS britt heter inte heller britt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bump!! britt o ja har gjort slut nu för att britts pappa o ja inte kom överrens om saker typ att vi inte fick sova över typ jag är jätte lessen jag kysste britt i hallen hos dom och britts pappa blev SKIT ARG SKREK PÅ MIG att jag skulle gå hem o inte komma tillbaks.... va ska jag göra.... jag älskar britt....

 

OBS!!! jag heter inte kristus längre jag heter LSD obs det är också ett kod namn. OBS britt heter inte heller britt

Titta på porr-film med britts farsa så blir allt bra

 

Om britt och britts morsa kommer så betyder de att de vill göra de som är på filmen.

 

 

Om hon har brorsor får som runka i ett hörn försig själva. 

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bump!! britt o ja har gjort slut nu för att britts pappa o ja inte kom överrens om saker typ att vi inte fick sova över typ jag är jätte lessen jag kysste britt i hallen hos dom och britts pappa blev SKIT ARG SKREK PÅ MIG att jag skulle gå hem o inte komma tillbaks.... va ska jag göra.... jag älskar britt....

 

OBS!!! jag heter inte kristus längre jag heter LSD obs det är också ett kod namn. OBS britt heter inte heller britt

Är farsan kristen eller muslim haha?

 

Brukar väl inte bete sig sådär? När jag väl haft en flickvän har föräldrarna aldrig varit sånna.

 

Ta ett snack med hennes farsa? Typ ring eller nåt.

Redigerat av Rhino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bump!! britt o ja har gjort slut nu för att britts pappa o ja inte kom överrens om saker typ att vi inte fick sova över typ jag är jätte lessen jag kysste britt i hallen hos dom och britts pappa blev SKIT ARG SKREK PÅ MIG att jag skulle gå hem o inte komma tillbaks.... va ska jag göra.... jag älskar britt....

 

OBS!!! jag heter inte kristus längre jag heter LSD obs det är också ett kod namn. OBS britt heter inte heller britt

Så här gör du: Ni ser till att träffas överallt utom hos föräldrarna, för din pappa sa att du inte fick komma tillbaka, men inget om att ni inte får träffas!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...