Hoppa till innehåll

Är Hon Intresserad?


Sykeltjuv
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag träffade en tjej på träningen och började prata med henne på facebook och smsa med henne ett par timmar varje dag. Efter ett tag så träffades vi och hon berättade om en hon varit tillsammans med, jag blev mest besviken för jag tycker att han är dryg och tänkte inte mer på det. Efter att vi träffats har hon knappt pratat med mig alls så jag började ge upp tills jag kom att tänka på att hon berättat om personen hon varit tillsammans med, var det ett test för att se om jag skulle bli avundsjuk? Jag tror inte att jag visade några känslor när hon berättade det, jag sa bara okej. Tror hon att jag inte är intresserad eller är hon bara inte intresserad själv?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag antar det, finns det något smidigt sätt att göra det på?

 

 

Hon svarade "kanske senare" vilket jag antar översatt till ren svenska betyder "Nej, du är dömd till evig ensamhet"

Det var ju tråkigt, jag får intressera mig i något annat, datorer, vandrande pinnar eller kärnfysik eller något sånt som är lättare att förstå sig på =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...