Hoppa till innehåll

Var Är Vi På Väg?


dolan
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är folk som dig vi borde skicka ut ur landet.

Varför? För att jag tycker sverige är på väg åt helt fel håll? När vi håller på och daltar med alla invandrare? Hur fan kan illegala invandrare ha rätt till barnbidrag t.ex.? Illegala ska till och med få gratis tandvård.. Och reinfeldt vill att vi som är skattebetalare ska betala av lånen för invandrare!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men för att du tror att nazism är nyttigt. Jag tror det hade varit sundare för Sverige om du hade lämnat landet jämfört med en (mycket) stor majoritet av invandrare.

Du vet inte vad ironi är, Och vem har sagt att invandrarna ska lämna sverige?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^ hahaha han vet vad ironi är

 

Jag har inte sagt att du sagt något om att någon ska lämna landet. Jag menade bara att de flesta invandrare troligtvis är nyttigare för Sverige än du är.

Varför är det troligtvis bättre? Så dom har större rätt att vara här än mig? Jo det har du rätt i, Till och med illegala invandrare har ju rätt till barnbidrag, Så det är klart att dom ska få vara här medans vi slänger ut resten av befolkningen som är här legalt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...