Hoppa till innehåll

Ps3 Fryser


sebzeek00
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan det är ju så att nu den här veckan har jag spelat ps3 och jag spelar mw2 och helt plötsligt kan ps3:et frysa har hänt ett antal gånger nu under vecka och när ps3:et fryser så är det fryst, då får man stänga av det och då piper det en gång och sen tar det en stund och sen piper det två gånger... Ja och jag undrar om nån som vet vad felet är och hur man kan fixa det. Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan det är ju så att nu den här veckan har jag spelat ps3 och jag spelar mw2 och helt plötsligt kan ps3:et frysa har hänt ett antal gånger nu under vecka och när ps3:et fryser så är det fryst, då får man stänga av det och då piper det en gång och sen tar det en stund och sen piper det två gånger... Ja och jag undrar om nån som vet vad felet är och hur man kan fixa det. Tack på förhand!

[/qu

 

 

Asså, jag ska int säga att jag vet nått, men de e int så att minnet e fullt? Hade samma problem förut, dock int lika ofta. Men jag rensade mina sparfiler och avinstralerade massa spel och så, då blev de bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 månader senare...

Hände på mitt PS3. Gick till affärn och det gick på garantin..

Men de tog inte emot den direkt. De tjafsades om att jag själv skadat det med att tappat det elr något. Men stå för ditt ord att det bara fryser så skall det lagas!

 

(felet kan vara överhettning, elr disk fel)

Redigerat av V0LFI
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 år senare...
2013-05-30 kl 00:13, skrev V0LFI:

Hände på mitt PS3. Gick till affärn och det gick på garantin..

Men de tog inte emot den direkt. De tjafsades om att jag själv skadat det med att tappat det elr något. Men stå för ditt ord att det bara fryser så skall det lagas!

 

(felet kan vara överhettning, elr disk fel)

Överhettning det kan vara det för mig för att jag stängde av det igår kväll och inte rört det sen efter skolan 15:30 ich men när jag kom hem var det redan på  så jag tror att den startades av sig själv eller för att jag inte slog av kontrollen utan bara tryckte på ps knappen på ps3 an 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...