Hoppa till innehåll

Hur Man Blir Ihop Med En Tjej!


Rekommendera inlägg

  • 6 år senare...
3/10/2013 kl 9:37 PM, skrev Paul4481:

Hello my name is Henrik!

and have a problem with girls now at the age of 10

 

Do you have any tips?

 

Please !!

 

Respektera hennes personliga utrymme och gränser om hon inte känner sig bekväm. Berätta för flickan vad du känner för henne så att hon vet att du är intresserad. Om ni har tillbringat tid tillsammans och du vill veta vad hon tycker om dig, öppna dig och låt henne veta hur du känner. Var ärlig mot henne och berätta vad du tänker på.

  • Tacksam 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev rolandhansen:

Respektera hennes personliga utrymme och gränser om hon inte känner sig bekväm. Berätta för flickan vad du känner för henne så att hon vet att du är intresserad. Om ni har tillbringat tid tillsammans och du vill veta vad hon tycker om dig, öppna dig och låt henne veta hur du känner. Var ärlig mot henne och berätta vad du tänker på.

tack, fick en flickvän idag 😜

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 5 veckor senare...
2013-03-10 kl 21:37, skrev Paul4481:

Hej jag heter Henrik!

och har ett problem med tjejer nu i 10års åldern

 

Har ni tips?

 

Snälla!!

 

Det är ett enkelt problem att lösa: prata med henne och fråga varför hon gör som hon gör. Var snäll mot henne och försök att förstå varför hon är upprörd. Du är en pojke och ni kommer alltid att vara barn så länge ni hälsar artigt på varandra och blir vänner. Det är precis det som är på gång.

  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2021-09-22 kl 11:32, skrev rolandhansen:

Det är ett enkelt problem att lösa: prata med henne och fråga varför hon gör som hon gör. Var snäll mot henne och försök att förstå varför hon är upprörd. Du är en pojke och ni kommer alltid att vara barn så länge ni hälsar artigt på varandra och blir vänner. Det är precis det som är på gång.

Henrik skrev inlägget 2013 så man kan väl hoppas han inte håller på med 10åringar längre

  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Tjena Henrik!

Jag hörde att du har haft problem med en tjej och jag ville bara skriva några rader för att säga att allt kommer att bli bra. Relationer kan vara svåra ibland och det är naturligt att känna sig ledsen eller förvirrad. Men det är viktigt att komma ihåg att det också kan vara en möjlighet att växa och lära sig mer om sig själv och vad man vill ha i en partner.

Jag vet inte exakt vad som har hänt mellan er, men jag tror att det är viktigt att prata öppet och ärligt med varandra om era känslor och behov. Det kan ta tid att lösa problemen, men det är värt det om ni båda vill fortsätta vara tillsammans.

Så lita på dig själv och lita på er relation. Det kommer att bli bra till slut. Ta hand om dig själv och var rädd om er relation!




 

Redigerat av DanneKarlsson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
2021-07-22 kl 13:31, skrev rolandhansen:

Respektera hennes personliga utrymme och gränser om hon inte känner sig bekväm. Berätta för flickan vad du känner för henne så att hon vet att du är intresserad. Om ni har tillbringat tid tillsammans och du vill veta vad hon tycker om dig, öppna dig och låt henne veta hur du känner. Var ärlig mot henne och berätta vad du tänker på.

Jag håller helt med dig. 
Jag tror att alla har ett val och goda känslor för den person som kommer att älskas av honom/henne. 
Hitta din älskade och uttryck dig själv också.  Om match sedan gå vidare. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...