Hoppa till innehåll

Hjälp Ljudet Laggar När Jag Ser På Film


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

Testa annat videouppläsare. Vlc är den bästa enligt min åsikt. Annars är det något annat fel. Att datorn jobbar väldigt mycket kan det vara men det är olika från dator till dator.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta inte illa upp men jag börjar tröttna på att du ska trycka ner Linux i halsen på alla som har något problem istället för att komma med en mer hjälpsam lösning som inte kräver en att ominstallera hela datorn. det räcker.

Det utesluter mjukvaruproblem. Jag föreslår det inte direkt som lösning. Bara att boota från en CD, inget behöver ominstalleras, och prova sedan att spela upp en video.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hastigheten på datorn. 

Kör inte tunga program.

Är det så med Alla filmer?

Stäng allt utom videospelaren,
Sluta hosta Minecraft server.



Det utesluter mjukvaruproblem. Jag föreslår det inte direkt som lösning. Bara att boota från en CD, inget behöver ominstalleras, och prova sedan att spela upp en video.

Det är inte ett mjukvaruproblem.

 

 

Om man installerar Linux så kommer det inte bli bättre. Mitt ubuntu klarar knappt att titta på Youtube.

 

När jag kan öppna 60 st Youtube fönster på windows.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man installerar Linux så kommer det inte bli bättre. Mitt ubuntu klarar knappt att titta på Youtube.

Det är för att flash suger samt använder mjukvarurendering. Vanliga videoformat med vettiga mediaspelare som har hårdvarurenderingar är inga problem alls. Och om du fått för dig att detta inte är mjukvarufel (vilket jag tror det är) så är den enda lösningen att byta ut hårdvara i datorn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är för att flash suger samt använder mjukvarurendering. Vanliga videoformat med vettiga mediaspelare som har hårdvarurenderingar är inga problem alls. Och om du fått för dig att detta inte är mjukvarufel (vilket jag tror det är) så är den enda lösningen att byta ut hårdvara i datorn.

WASD du har nog rätt. 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå nog har jag testat vlc men det blir bara likadant tyvärr.

Testa annat videouppläsare. Vlc är den bästa enligt min åsikt. Annars är det något annat fel. Att datorn jobbar väldigt mycket kan det vara men det är olika från dator till dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...