Hoppa till innehåll

Astro Teemo


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

 

Detta var Riot's apriskämt och fanns som ett easter egg i Cho'Gath Eats the World.

Jag vet :) gjorde bara hemsidan..

 

// första gången jag helt och hållet bara plocka ihop hela sidan med notepad/ anteckningar.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Jag vill också kunna göra en hemsida i anteckningar.... Längtar till 2:an så man får lära sig lite basics av kodning osv

Jag slutar 8an i högstadiet xD så himla svårt är det inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Aldrig försökt sätta mig in i det. Men har du någon bra börja guide/video så länka gärna hade varit kul att kunna !

http://www.fuska.se/forum/topic/64504-till-dig-som-ska-skapa-hemsida/ Dock inte den jag fick hjälp efter. Jag Googlade efter funktioner och Script jag ville ha. Och försökte mig förstå mig på dem. Och testa de i webbläsaren. Man måste bara vara intresserad eller ha extremt tråkigt, och sist men inte minst ha fantasi.   Kanske kan hjälpa om du behöver hjälp med något inom css eller html. Dock inte Javascript och php, det håller jag på med dagligen för att lära mig.

 

Har tillockmed gjort ett "test" add-on till fuska. Vart intresserad eftersom WASD gjorde ett. Så jag testar mig fram.

 

--

Här har du lite grunder: 

 

<center> TEXT </center> = Gör så "TEXT" alltid är på mitten av skärmen oavsett.

<br> = RADBYTE

<hr> = Gör ett horisontellt streck.  

<a href="URL"> LÄNK</a> = Länk.

<title> Namn på fliken.</title> = Fliken där man kan switcha mellan sidor. (Namn på den).


Orkade inte mer nu. Ska gör annat. Men googla mannen 

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.fuska.se/forum/topic/64504-till-dig-som-ska-skapa-hemsida/ Dock inte den jag fick hjälp efter. Jag Googlade efter funktioner och Script jag ville ha. Och försökte mig förstå mig på dem. Och testa de i webbläsaren. Man måste bara vara intresserad eller ha extremt tråkigt, och sist men inte minst ha fantasi.   Kanske kan hjälpa om du behöver hjälp med något inom css eller html. Dock inte Javascript och php, det håller jag på med dagligen för att lära mig.

 

Har tillockmed gjort ett "test" add-on till fuska. Vart intresserad eftersom WASD gjorde ett. Så jag testar mig fram.

 

--

Här har du lite grunder: 

 

<center> TEXT </center> = Gör så "TEXT" alltid är på mitten av skärmen oavsett.

<br> = RADBYTE

<hr> = Gör ett horisontellt streck.  

<a href="URL"> LÄNK</a> = Länk.

<title> Namn på fliken.</title> = Fliken där man kan switcha mellan sidor. (Namn på den).


Orkade inte mer nu. Ska gör annat. Men googla mannen 

Det skall jag !! 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...