Hoppa till innehåll

Ljud Till Datorn Från Hdpvr 2 Och Mindre Efterlagg Hjälp!


Connection
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har köpt en hd pvr 2 gaming edition och allt är inkopplat som det ska och allt. Har installerat Arcsoft ShowBiz som man fick med till datorn. Fick fram bilden och allt men bilden blir ca 4 sekunder efter det jag spelar på min tv. Då det är jobbigt då jag inte kan filma med headsetet i datorn utan måste ha den i till ps3:et för att få samtidigt ljud och bild (antar jag), men då är problemet att jag inte får ljud från mitt headset. Har kollat på alla ljudinställningar, kollat runt mycket på youtube och google men inget av de jag gjort har varit mitt problem?

Det där med 4 sekunder efter är säkert för hdmi'n då jag har den man fick med som inte är "super speed" utan en helt vanlig, men jag tror inte att en "super speed" hdmi kabel skulle göra så att bilden kom exakt samtidigt på Arcsoft ShowBiz. Tror jag. Vill veta vad ni kan!

Redigerat av Connection
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...