Hoppa till innehåll

Föreningsdriv - Föreningsverktyg På Nätet!


laynus
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Här är mitt senaste webbprojekt!

 

 

Föreningsdriv är en helt ny webbplattform med syfte att hjälpa föreningar att organisera och effektivisera sin verksamhet. 

 

Skulle vilja ha lite feedback på hemsidan!

 

Länk

 

Demo konto:

Användarnamn: [email protected]

Lösenord: test

print.png

Redigerat av laynus
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Ni bör se över lite särskrivningar, ordval och meningsuppbyggnader här och där för att se lite mer professionella ut, samt så verkar "datum"-manicken inte fungera i senaste versionen av Chrome. Annars ser den ganska fin ut.

 

När man gör en "planering", hade det varit bra om man i "Budget"-delen kunde lägga in en egna kategorier.

Inget verkar heller hända när jag trycker på "Ändra" i inventariet för soffan, detsamma gäller andra "Ändra"-knappar här och där.

 

När jag tog bort "Linus Odenring" ur testföreningen så hoppade den till inventariet av någon anledning, vet inte om detta är meningen.

 

"Kontakt"-länken i botten av sidan verkar inte heller funka, åtminstone inte när man trycker på den på "Support"-sidan. 

"Medarbetare" fungerar dock utan problem.

 

Kan inte kolla så mycket mer, men detta var vad jag hittade i alla fall.

 

Edit:

Med "datum"-manicken menade jag den ruta där man ska skriva in datum i planeraren, vilket jag antar ska vara en sån där där en kalender poppar upp och man kan välja datum i den. Om det är tänkt att man bara ska skriva i datumet manuellt så går det inte att skriva i rutan.

Redigerat av Musten
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för svaren!

 

Vi ska se över texterna på sidan!

 

Hmm ska kolla på buggen i användare delen! 

 

Nya funktioner kommer dyka upp till helgen, bland annat medlemsregister!

 

 

EDIT: När man tar bort en användare ur förening kommer man till /anvandare som man ska nu! Och alla länkar i footern fungerar.

Redigerat av laynus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta bort reklamen så ser det jäkligt proffsigt ut...

Jag håller med dig V0LFI! Men att vi valt att hålla tjänsten gratis medför att vi måste få in reklam intäkter! Om de går som jag vill och vi får flera sponsorer kommer vi nog plocka bort all reklam!

Redigerat av laynus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...