Hoppa till innehåll

Ios 7-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Om ca 10 minuter så släppts iOS 7 med helt ny design och lite nya funktioner.

 

Här finns en liten genomgång http://www.idg.se/2.1085/1.523152/vi-guidar-dig-till-alla-nyheterna-i-ios-7

 

Skall själv uppgradera så snart det går, blir skoj med något nytt och framförallt så verkar den nya kontrollpanelen rätt fantastiskt. En annan lovande funktion är även att man skall kunna blocka samtal, förhoppningsvis går det att synka ihop med Vemringde och få autoblock av teleförsäljare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här, lite slöhet, men kändes som det släppte för min del efter lite användande. Så har faktiskt svårt att säga om den är segare än innan. En sak som jag verkligen tycker är segare på min 4s är dock Safari. Surf känns märkbart segare vilket är extremt tråkigt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Safari blev snabbare än innan efter att jag rensat det. Måste ha buggat sig.

 

Skrivit ihop vad som troligen är Fuskas längsta nyhet någonsin ;) http://www.fuska.se/nyheter/apples_ios_7_lanserat-1418.html

 

Läs gärna den och kommentera. Vad tycker ni för övrigt om de nya utseendet. Måste säga att jag redan nu börjat gilla det allt mer även om det finns undantag som anteckningar t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här, lite slöhet, men kändes som det släppte för min del efter lite användande. Så har faktiskt svårt att säga om den är segare än innan. En sak som jag verkligen tycker är segare på min 4s är dock Safari. Surf känns märkbart segare vilket är extremt tråkigt :/

 

Det är dock ingen nämnvärd slöhet på 4S. Jag pratade om vanliga 4:an. Hade jag menat 4S hade jag skrivt 4S. 4S och 5 är de som (förutom i5S/C) kör iOS 7 bäst i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...