Hoppa till innehåll

Xbox 360-Spel Man Inte Bör Missa?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Gears of War 1, 2 och 3 bör man inte missa. Judgement borde du undvika.

Gears 1 är gratis just nu på Games with Gold så det är verkligen läge att skaffa det nu om man har missat det.

 

Dead Rising, om man vill se hur serien startade så borde man testa det här. Det har många minnesvärda bossar och många minnesvärda citat från Frank West. DR2 bör du skaffa på PC

 

Halo 3, uppföljarna är inget måste. 99% av alla 360 ägare har redan Halo 3, du vet redan vad Halo är och om du gillade Halo 1 och 2 så får du inte missa det här. Det är dock inte lika bra som det var när det släpptes 2007.

 

Crackdown, många köpte det här bara för att få Halo 3 betan. Det är faktiskt ett väldigt bra spel och gör saker annorlunda jämfört med andra free-roam spel.

 

Red Dead Redemption, mitt personliga game of the year 2010. Det finns också till PS3 men det ser mycket bättre ut till 360. Undead Nightmare är en av de bästa DLCs som någonsin har gjorts.

 

GTA 5, fantastiskt bra spel som man inte bör missa. Det är många rykten om att det kommer till PC och om det är lika bra optimerat till PC som Max Payne 3 var så bör man skaffa det på PC istället.

 

Saints Row 2 eftersom det är värdelöst optimerat till PC. SR2 är det bästa spelet i serien, om du vill se hur serien började så kan du också skaffa SR1 men det är verkligen inget måste.

 

Rock Band 3, om musikspel är din grej så kan det inte bli bättre än RB3. Det är mycket bättre än Guitar Hero tycker jag. Instrumenten kan vara ganska dyra men om du redan har en plastgitarr och/eller trummor (eller mikrofon om du gillar att sjunga) så är det värt det. Det är fantastiskt roligt att spela med vänner.

 

Shadow Complex, det bästa Xbox Live Arcade spelet som inte finns på PC. Trials Evolution, Castle Crashers, LIMBO osv osv finns redan på PC.

 

Viva Pinata, väldigt beroendeframkallande spel som var förvånansvärt bra.

 

Forza 4, det bästa exklusiva racingspelet som finns till 360.

 

Fable 2, de flesta tycker att det är bättre än 3an men sämre än 1an. Det kanske är mer värt att vänta på Fable Anniversary (Feb 2014).

 

Jag glömde säkert några spel men jag tycker att jag sammanfattade det rätt så bra.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...