Hoppa till innehåll

Bästa Handkontroll Till Pc?


FreakyStyley
 Dela

Rekommendera inlägg

360 kontrollen är den bästa. Har en själv duger galant. Beror nog hur man hanterar den. Men för mig är det en vanlig Xbox kontroll som går att använda via USB. (Funkar även till vanligt 360)

 

De flesta spel som tillåter handkontroll har väl bara Xbox knapparna?

 

Har bara råkat ut för en som har både Xbox och ps3..

 

Jag skulle rekommendera orginal 360 kontrollen.

Redigerat av EpixaRises
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använder razer onza eftersom att den är betydligt mycket bättre och skönare än den vanliga xbox kontrollen enligt mig, och för att man inte kan använda vanliga trådlösa xbox kontroller (man måste köpa nån adapter).

Men det var inte jag som betalade för kontrollen och då det är razer så antar jag att den är rätt dyr, fast priset kanske är sänkt nu när det gått nått år.

 

En review av kontrollen:

http://www.webhallen.com/blog/2011/08/produkttest-razer-onza-tournament-edition/

Redigerat av Svampen2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen adapter här^^

 

http://cdon.se/hemelektronik/microsoft-hardware/microsoft-gamepad-xbox-360-controller-for-windows-p15270692

 

Fått alla 5 stjärniga poäng i recensionerna på Cdon. Och kan själv tillägga att jag skulle med ge 5 av 5. 

Är inte det där den med sladd dock?

Svampen pratade ju om den trådlösa.

 

OnTopic:

Även jag använder Xbox 360 kontrollen till min dator, är mycket nöjd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...