Hoppa till innehåll

Kommer Ni Att Köpa?


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Då börjar releasen närma sig, nästnästa tisdag är det dags! Någon som har förhandsbeställt? Själv står jag nog över även om man är lite sugen...

Jag har faktiskt bokat ett! Kändes som en rätt bra deal, 4000kr för Day One Edition där FIFA 15 och Forza 5 ingick. Det är två spel som jag hade köpt även om de inte ingått så där "sparade" man ju ca 1000kr.

 

Funderade länge på att köpa PS4 istället, men då jag gillar UI:t betydligt mycket mer hos Xbox One och eftersom att jag kommer att använda den till mycket mer än bara spel så föll valet på ett Xbox istället. Känns som att det kommer fyulla mina behov bättre!

 

Tips på spel att köpa då? Har inte spelat särskilt mycket konsolspel tidigare förutom FIFA, NHL, Skate, Shaun White Snowboarding när det släpptes osv så jag har inte riktigt koll. Skulle vara riktigt trevligt om ett SWS2 eller nåt sånt skulle släppas, men det verkar ju inte som det. Känns som att de spelen som är riktigt intressanta inte släpps förrän senare i höst/vinter...

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...