Hoppa till innehåll

Ändra Youtube Kanalnamn


Molliiz
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har en Youtube kanal som heter MollouDIY och jag ville ändra mitt kanalnamn till LifeByMollou men det går bara att göra på Google+ så när man söker på LifeByMollou fungerar inte att söka på.

 

Jag har kollat på massa videos hur man ska ändra kanalnamn och då ska man in på de avancerade inställningarna och ändra så man får en anpassad webbadress. Här kommer det krångliga.

 

Jag vet inte var jag gjorde för jag gjorde kanalen för ett år sen snart men jag har två konton kopplade och jag måste logga in på det ena som jag inte använder för att komma åt min kanal. På en oanvända så kan jag ändra till anpassad webbadress men inte på MollouDIY. Så det jag undrar är: Om jag byter till den anpassade webbadressen jag vill ha på det konto jag inte använda ändras det även på MollouDIY?

 

post-66599-0-84540000-1405153770.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett stort problem som vi båda har! Går inte att fixa om man har ett nyare konto. 
Men det går att lura Google att man heter något liknande, till exempel som jag: Beyond Bananas

Med "Beyond" som förnamn och "Bananas" som efternamn.

 

Bekämpa detta och rösta för anonymitet! 

Redigerat av ArcticEmpire
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...