Hoppa till innehåll

Fredagstråden!


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänkte starta ett nytt koncept med en fredagstråd. Här kan man skriva fritt, t.ex. hur veckan har varit, vad som händer till helgen eller vad planerna är för kvällen etc. En skön tråd helt enkelt där man kan skriva av sig. Reglerna är enkla, skriv bara i tråden när det är fredag...

 

---

 

Så då börjar jag väl... Idag så skall jag slutföra databasplaneringen av nya databasen som skall användas på Fuska.se. Har hållit på med det nu i ett par dagar, helt klart knepigt och extra jobbigt när man skall fixa till beroenden och måla upp alla tabeller.

 

Till i kväll så blir det att laga Lasagne! Köpt allt jag behöver, så nu behöver jag bara laga till det med :) Kanske slänger upp en bild i tråden om det önskas http://www.fuska.se/forum//public/style_emoticons/default/king.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg precis på The Amazing Spider Man 2. Jävligt bra film om man syftar på effekter. Dock för många, så den var inte så bra.

Var på inet i Tisdags och fick hjälp med mitt internet som har varit kasst sedan ett tag tillbaka, och fick äntligen spela Gran Turismo 6.
Blir jobb och plugg som vanligt nu i helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen fredag igen!

 

Några timmar kvar att jobba sen blir det att åka bort till en kompis och hänga upp en TV och provköra det med någon trevlig film. Givetvis blir det både öl och käk till filmen, skulle gissa på thaikäk då det finns ett bra ställe i närheten av hans bostad. Någon med filmtips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Då var det fredag igen och kör lite fikarast nu med kopp kaffe. Har planerat att jobba till kl 18.00 ungefär, sen får det bli att käka något och kanske se en film. Känner att jag verkligen måste komma bort från jobbandet en stund och göra något annat.

 

Jobbat med en annan sajt på morgonen och det resulterade i denna artikeln:

http://www.billigaste-fastpris.se/bast-operator-i-goteborg

 

Annars så har jag fortsatt från efter lunch att jobba med Fuska.se. Fick även ta hand om en liten databaskrasch i förmiddags på Fuska, var ju ett tag sen senast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag har jag suttit på min rumpa i timmar. Den känslan när man vill sträcka på benen men får inte..

Åkt buss ätit Negerboll druckit 2 burkar cola cherry.

 

Tänkte dra ett lan men blev inte av eftersom jag inte ville fucka upp dygnet. Redan 25 lektioner frånvaro denna termin, vill inte öka den siffran + att jag har 2 viktiga uppgifter och ett prov på fredag.

Redigerat av ArcticEmpire
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...