Hoppa till innehåll

Fuskamynt Forumet Är Borta


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Som ni säkert märkt så är FuskaMynt-forumet borttaget. Kort och gott så försvann det då intresset kring FuskaMynt svalnat något.

 

Det i sig innebär att Allmänt blir den nya platsen för FuskaMynt-trådar i den mån de dyker upp.

 

Vi firar nya Fuska med att de 3 första som skriver i denna tråden får "ändra din titel"-föremålet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Phew.
Jag är inte intresserad av det föremålet, så det var tur att jag blev fjärde då!
Hoppas fuskamynts forumet kommer tillbaka.

Edit: Då Fubbis-jäveln kom innan, kunde jag inte bli fjärde. Därför kommer jag att protestera mot fuska, genom att fortsätta vara medlem.

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Phew.

Jag är inte intresserad av det föremålet, så det var tur att jag blev fjärde då!

Hoppas fuskamynts forumet kommer tillbaka.

 

Edit: Då Fubbis-jäveln kom innan, kunde jag inte bli fjärde. Därför kommer jag att protestera mot fuska, genom att fortsätta vara medlem.

ALLTSÅ FYFAAAAAAAN

jag ville ju ha skiten

free

stuff

 

plz admin<3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte en av de tre första, men tycker att jag är en såpass gammal stammis att jag förtjänar ett ändå!  :wub:

Jag har väl då bidragit med fler inlägg än dig. Så jag anser därför att jag förtjänar den mer.

(Men jag är inte intresserad av den, så du kan få den om jag får en)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte en av de tre första, men tycker att jag är en såpass gammal stammis att jag förtjänar ett ändå!  :wub:

Ptfff!

 

Jag är fortfarande lite butthurt över att admin ändrade rankerna precis innan jag skulle bli #10 Legend. :( Gick från #9 Cooling till #11 Fuskgalen. En sån diss, efter allt mitt hårda slit. :'(

 

:wub: Musten :wub:

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...