Hoppa till innehåll

Vilka Spel Har Ni Lagt Mest Tid På?


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Satt och funderade lite på vilka spel jag faktiskt lagt mest tid på. Då jag spelade mycket mer förr i tiden så lutar det åt att det blir WarCraft 3 som plockar hem det.

 

Men vet även att jag lade mycket tid på spel som Sim City 2000, Sim Tower, The Sims och Transport Tycoon. Det sistnämnda är det enda av de spelen som jag fortfarande spelar ibland men som openTTD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

World of Warcraft samt Football Manager.

WoW har jag inte en aning om hur många timmar det handlar om, alldeles för många troligtvis, men FM 2012 (1088h) och FM 2013 (1012h) är väl de sp-spel som har har mest spelade timmar på. Pokémon Red och Pokémon Crystal har jag några hundra timmar på också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle tro att de spel jag har spelat mest är WoW, HoN och CS. Innan jag hade bredband så spelade jag också extrema mängder Battlefield Vietnam. Skulle vara kul att veta hur mycket tid man lagt ner på varje spel. Speciellt BF:V. Sen spelade jag också sjuuuukt mycket GTA: San Andreas på PlayStation2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

World of Tanks - 35 300 strider, där en strid i snitt tar 6,5 minuter plus den tid innan det börjar och när man väljer vagn, typ 1 minut. 

 

35 300 x (6,5 + 1) = 264 750 minuter = 4 412,5 timmar = 184 dagar

 

Så på de senaste 4,25 åren har jag lagt nästan 0,5 på WoT... :visslar:

  • Tacksam 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...