Hoppa till innehåll

Game I Konkurs, Upptill 40% Rabatt På Alla Spel


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

 

Jag kan inte minnas att jag någonsin har köpt något från game. Det är möjligt att jag har men jag vill inte ha fysiska kopior av spel. Jag köper nästan uteslutande spel via steam nu mera. Jag vet inte ens hur spelbutiker fungerar, man kanske kan köpa virtuella nycklar där nu för tiden.

 

Det känns väldigt främmande att behöva resa sig upp för att köpa spel.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag som skulle söka jobb hos game :(

 

 

On topic: Alltså det är ju dåligt att gameinte har någon vettig webbplats där man kan se vilka spel de har. Känns ju meningslöst att åka in om man inte vet om det finns något värt att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

Jag tror att alla spelbutiker kommer gå i konkurs ( eller inte) Pga av att alla köper sina spel från steam numera eller vad säger ni?

 

Personligen tycker jag det är synd eftersom jag köpte ofta mina spel där istället för på steam. Nu är det väl bara att hoppas att Gamestop inte går samma öde till mötes

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

Behöver inte sörja Lp Skivorna har Gamla godingar och en Apparat här hemma :P

 

4.5 tums disketterna sörjer jag inte heller finns bättre saker så som usb sticka

 

men med tanke på att jag ofta gick till Game så klart man sörjer det

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...