Hoppa till innehåll

Svara Med Ett Längre Inlägg-Leken.


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Kom precis på den här dumma leken. Man skriver något, och nästa person som svarar måste skriva ett svar som är längre (fler tecken) än det föregående inlägget. I övrigt är det en helt normal konversation tänkte jag. Denna beskrivning ingår inte i detta inläggets längd, jag börjar som följande:

 

Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

jag har det bra ska snart hjälpa farsan om han nu orkar att röja i Garaget och lite sådant Har du börjat skolan än?

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä, jag blev klar med högskolan för tre månader sen och har haft sommarlov/arbetslös/yolo sen dess. Nu har jag nyligen sökt två jobb som programmerare och redan haft intervju för båda och nästa vecka är det fortsättningsintervju för en. ♪ Det går bra nu ♪

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

ok härligt börjar skolan imorron ny skola förövrigt annars är allt sig likt härligt väder idag varmt soligt och allt därtill eller vad säger du? hur fort går din velomobil går det lika fort som en vanlig bil? Härligt hoppas att du får det jobbet är själv intresserad av datorer och dylikt men med tanke på min inkomst så har jag bara haft det som intresse och inte mer.

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spännande med ny skola, hur kommer det sig? Är det ett nytt program kanske? Nu har solen tagit slut här och det ska regna hela veckan :(

 

Med velomobilen brukar jag säga att 40km/h är bekväm fart på raksträcka, men snitt brukar landa på 25-30 om jag ska in till stan för alla start/stopp/sväng/backar. Mitt bästa snitt är 37km/h under en raksträcka på typ 1.5 timma men då var det också lite medvind och totalt lite nerför. Oftast ligger man då över 40 men de få backarna där det går <15 påverkar snitthastigheten mycket mer än man tänker sig. Jag har förresten beställt ett tak till velomobilen som borde komma om en vecka så då klarar jag regnet fint!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...