Hoppa till innehåll

Återställa Bilder M,m


nickeh8855
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har råkat radera alla bilder i datorn, från när dottern föddes m,m går det att få tillbaka?

 

Har du skapat någon back up? Du ska kunna se det på datorn. Antar att du har en pc med windows så skickar länken här:

 

https://support.microsoft.com/en-us/help/17128/windows-8-file-history

 

Citerar från länken:

 

"Follow these steps to restore files or folders using File History.
 
  1. Swipe in from the right edge of the screen, tap Search (or if you're using a mouse, point to the upper-right corner of the screen, move the mouse pointer down, and then click Search), enter restore your files in the search box, and then select Restore your files with File History.
  2. Enter the name of file you're looking for in the search box, or use the left and right arrows to browse through different versions of your folders and files.
  3. Select what you want to restore to its original location, and then select the Restore button.

     

    If you want to restore your files to a different location than the original, press and hold or right-click the Restore button, select Restore To, and then choose a new location. "

Jag har för mig att datorn sparar säkerhetskopior av vad som finns på den också. Jag sitter själv på mac så det kanske finns någon vänlig själ på forumet som kan hjälpa dig lite bättre.

 

Redigerat av Neonbulle
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du lite tur kan du använda dig ut av program så som till exempel Recuva. Den söker av hårddisken och listar alla filer som funnits på den och därefter kan man försöka att återställa dem. Men för att det ska bli ett bra resultat krävs det att de inte redan har skrivits över av nya filer som du skapat, laddat ner och så vidare. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...