Hoppa till innehåll

Nokia 3310


alexander1986
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 1 år senare...
10/25/2017 kl 3:47 PM, skrev alexander1986:

was the best cell phone? 🙂

Kanske var den bäst tidigare, men nu när vi är högteknologiska och olika mobiltelefoner och uppgraderingar har dykt upp kan jag säga att den version av mobiltelefon som finns nu är bättre och bäst. Men kvaliteten på Nokia 3310 var så bra. Den var verkligen populär tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag har kastat mina 5, eller är det 6 smartphones - åt helvete. Nej, det är inte sant. Två ligger på havets botten mellan Sverige och Finland som jag medvetet gjorde mig av med ute på Östersjön. En har jag bränt upp i öppna spisen. En har hamnat på botten i en pool på Barbados. Osv... dvs jag har medvetet gjort mig av med dom.

 

Jag har kvar mina gamla Nokia 3310 och de funkar faktiskt fortfarande idag. Tom batterierna är helt ok.

 

Men bäst tycker jag än idag de gamla SIEMENS ME45 och M65 som jag faktiskt använder än idag. De ligger perfekt i handen, man kan bada med dom om man vill och man kan köra över dom med bilen och tappa dom från 2 m håll rakt ner i asfalten utan att de går sönder.

Och det viktigaste - ett fulladdat batteri håller uppåt EN VECKA och en 6-åring kan byta batteri på mindre än 30 sekunder!!!  EVIGHETSTELEFONEN!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...