Hoppa till innehåll

I Dag Är Det 10 År Sedan...


Katt
 Dela

Rekommendera inlägg

Idag är det KG's födelsedag!

 

Grattis KG på 10-årdagen!

 

 

 

 

Idag är det 10 år sedan jag med mina vänner skapade Kattgruppen. Detta kom att bli internets guldålder och vi har många roliga minnen därifrån. Aldrig kommer det att finnas något liknande igen. Jag vill ha tillbaka Kattgruppen men det verkar som om det inte finns några grupper övertaget på fuska.se längre. Ja, vad kan jag säga? Tiden rusar iväg! Men vi kan fira minnet av vad som en gång har varit och som fortfarande finns med oss i våra hjärtan. Så, öh, grattis till oss och tack till alla Kattgruppens medlemmar för ha gjort det här till den bästa tiden på internet. Jag vill också tacka er alla andra som inte var Kattgruppens medlemmar förstås inklusive "fiender" och folk som jag säkert störde mig på en gång i tiden. Alla har vare sig de ville eller inte bidraget med den dynamik som var på den tiden och många roliga läsningar och diskussioner. Jag säger vad jag har sagt förut: "Kattgruppen will rise igen!".

 

Följande citat summerar Kattgruppen:

Idag minns vi dem som var med till det bittra slutet och som stod på rättvisans och coolhetens sida. Som i vått och torrt stod upp för medlemmarnas rättigheter och som dokumenterade Members liv, raidade samtliga versioner av crusadesage och utnyttjade säkerhetshål på fuska.nu. Vi som räknade upp till 1337 och tävlade i både unicorn attack och cargo bridge builder. Vi som tog stånd mot Oztown, besegrade Blue Ghost och bannade intech, garkan, daniz med flera bråkmakare. Vi som gifte både Dave37 med Joslol och WASD med Guggo och som gjorde 2007-2010 till Fuskas andra storhetstid. Det är dem vi idag hyllar över allt annat. Jag är stolt bröder över att ha varit med om detta spektakel. :)

 

 

 

KGs slutgiltliga medlemmar, I salute you!

 

Thats all for me, see you in 10.

Redigerat av Katt
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hade ju varit kul om gruppens forum fanns lagrat nånstans, för den gjordes la bara osynlig o togs aldrig bort helt?

Vad jag vet efter att ha pratat med admin så finns det mesta kvar arkiverat någonstans. Men gruppen ligger i någon slags forum "papperskorg", så alla trådar ligger blandade med andra borttagna trådar postade samma tid. JAg har visserligen inte frågat honom rakt ut, men det låter osannolikt att admin är villig att låta någon gå igenom och bryta ut allt igen. Plus att jag tror att gruppforummodulen inte funkar riktigt, så det är möjligt att det är askrångligt att lägga till ett "nytt" gruppforum. Jag minns iaf IDt till spamtråden, 114100 eller 118100. :)

 

Men det vore inte vara en omöjlig uppgift eftersom vi "bara" hade 4 sidor med trådar eller så om inte jag minns fel. Det värsta vore om alla inlägg ligger huller om buller i en gigantisk papperskorgtråd. Jag bröt ut räknetråden från spamtråden i KG en gång när vi hade räknat till typ 1000 någonting och det tog några dar. Skulle inte vilja göra så med hela KG. Dessutom är det svårt att avgöra alla gånger eftersom de felsta i KG också var de mest aktiva på hela forumet.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

 

Grattis i efterskott!
Anledningen till att jag finns med i listan var p.g.a. anmälningar om möjlig trakasseri som behövdes redas ut under min tid som moderator, var aldrig aktiv där ^_^
Tror jag ansågs som "fiende" av många inom Kattgruppen.

 

härligt att man kan ha grupper om precis vad man vill.-) det är ett demokratiskt samhälle. Själv skulle jag vilja ha en grupp om att få tillbaka vi känslan och medmänskligheten  i samhället. hur låter det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...