Hoppa till innehåll

Fuskamynt Läggs Ner


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Året har blivit 2019 och jag gör traditionsenligt ett besök i forumet för att skriva i "Vilket År Är Det I År-Tråden" i Tha IMBAZ gruppforum. Då möts jag av chockbeskedet, FuskaMynt läggs ner!
 
Jag klickare vidare in på sidan för att beskåda mina FuskaMynt och ser likt Joakim von Anka hur de ligger där och skiner. Jag tittar på mina föremål och ser hela två Hjul. Vad kommer hända med dessa?

 

Jag vill för övrigt reklamera två styck "Se andras FuskaMynt". Jag provade två gånger att fylla i ett användarnamn och fick ingen form av bekräftelse eller att jag fick se antal FuskaMynt hos användarna i fråga. Jag kräver pengarna tillbaks, kommer annars ta vidare detta till allmänna reklamationsnämnden.

 

Om FuskaMynt mot förmodan likt bitcoin kommer tappa allt sitt värde när forumet planeras att uppdateras, vad kommer uppdateringen istället medföra för nya funktioner?

post-7291-0-57304400-1546378151.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ypperligt sorgesamt att se en så gedigen tradition som FuskaMynt gå i graven, och personligen på snudd till bedrövligt att Fuska-medaljerna tas bort då jag genom pliktrogen tjänstgöring på webbplatsen har lyckats bli så pass väl dekorerad. Ja ja, det blir väl till att lösa in sina resterande FuskaMynt på en anka och ett varningskort.

 

Jag vill också yrka mitt stöd av en återfinansiering av Herr WASDs ej funktionella "Se andras FuskaMynt". I tider som dessa är inte 50 FM något att fnysa över, då det motsvarar i det närmaste flera månader av forumets totala aktivitet!

 

Ehuru tiderna är bittra vill jag ändå uttrycka en hoppfull optimism kring webbplatsens framtid, och ser mycket fram emot att få höra vad för rafflande nymodigheter som tänks ersätta FuskaMynten.

 

https://i.imgur.com/7FXODZ5.png

Redigerat av Dave37
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...
  • 1 år senare...
  • 4 veckor senare...
  • 9 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...