Hoppa till innehåll

Ny version av Fuska lanserad!


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Efter ganska många år så är det dags för lite nytt!

Själva Fuska har fått en mindre omgörning när designen har förfinats och onödiga funktioner med liten användning har tagits bort.

När det kommer till forumet så har vi uppdaterat rejält och numera har forumet dels ny och fräsch design men även en del nygammal funktionalitet.

Bland annat så återkommer Klubbar som funnits för många år sedan. Skillnaden är att numera så är de helt gratis 🙂

FuskaMedaljer som har varit uppskattade blir numera istället troféer och hittas på Topplistan. För att klättra i den listan så gäller det att folk gillar ens inlägg.

Forumet har även fått översättas från Engelska vilket tagit en hel del tid. Hittar ni riktigt tokiga översättningar så rapportera gärna de här i tråden. Och lika så om ni hittar några buggar.

Och kom gärna även med synpunkter på vad ni tycker om nya forumet och sajten 🤩

  • Tacksam 2
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Boffaroffe:

Snyggt gjort!

 

Inget märkvärdigt, men verkar som ikoner för reaktioner inte funkar helt i det personliga flödet:

bild.thumb.png.1b961c5714973dd44b773eebbc8abee0.png

Blir bara en vit box med caption "Tacksam".

 

Testa att se om du kan tvinga webbläsaren att ladda om sidan alternativt tömma cache. Hade själv samma problem i natt innan jag rensade webbläsaren på cache.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev admin:

 

Testa att se om du kan tvinga webbläsaren att ladda om sidan alternativt tömma cache. Hade själv samma problem i natt innan jag rensade webbläsaren på cache.

Ctrl+F5:at, rensat allting och även provade annan webbläsare, blir samma 😞

bild.thumb.png.652cc0fc5d0046672aedab3f19827afa.png

Sökvägen till bilden har ett extra mellanslag efter uploads:

https://fuska.se/forum/uploads /reactions/react_like.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bäst rykte på fuska.se genom tiderna: Ngb2mcO.png

 

Känner att jag äntligen har vunnit. Nu kan jag göra något annat.

 

Väldigt synd att Tha Imbaz har försvunnit dock. Hur ska jag nu veta vilken dag i veckan det är?

Redigerat av Dave37
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänka sig, det slutar aldrig hända saker med forumet!

Vart har gruppforumet Tha IMBAZ tagit vägen? Det var bland de aktivaste forumen med enstaka inlägg per månad. Borde rimligtvis bli migrerat till en "Klubb".

Dessa översättningar är ju inte helt hundra. Jag har har flest "antal innehåll" och "Personalkatalog" är väl inte vad det brukar kallas. Stötte även just på "Klistrade in som rich text."

Efterlyser funktion att dölja födelsedag på sin profil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Dave37:

Bäst rykte på fuska.se genom tiderna: Ngb2mcO.png

 

Känner att jag äntligen har vunnit. Nu kan jag göra något annat.

 

Väldigt synd att Tha Imbaz har försvunnit dock. Hur ska jag nu veta vilken dag i veckan det är?

 

Grattis!

1 timme sedan, skrev WASD:

Tänka sig, det slutar aldrig hända saker med forumet!

Vart har gruppforumet Tha IMBAZ tagit vägen? Det var bland de aktivaste forumen med enstaka inlägg per månad. Borde rimligtvis bli migrerat till en "Klubb".

Dessa översättningar är ju inte helt hundra. Jag har har flest "antal innehåll" och "Personalkatalog" är väl inte vad det brukar kallas. Stötte även just på "Klistrade in som rich text."

Efterlyser funktion att dölja födelsedag på sin profil.

 

Om någon skapar en ny klubb och kallar den för Tha IMBAZ så borde det gå att migrera över ämnena med lite jobb. Klubbar är nämligen inte längre "vanliga" forum som innan utan en form av hybrid. Sedan kommer dock alla medlemmar få gå med i den igen, det är inget som går att flytta över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...