Hoppa till innehåll

Grattis på födelsedagen!


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Idag fyller vår kära forumadministratör 35 år. I över halva sitt liv har han arbetat för att bygga upp forumet vars stormaktstid sedan länge är över. Men än idag lever det vidare med sporadiska uppdateringar utan något slut i sikte.

Ett fyrfaldigt leve! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

  • Gilla 1
  • Tacksam 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hipp hipp hurra för admin! Denna forumens gigant, denna outröttlige regelryttarnas och webbsideutvecklarnas mästare! I decennier har han kämpat mot trolls, puckade pubertetsbarn, dataintrång och FJSKFJSKGJES's många meningslösa "Årets forumit"-trådar! Denna innovatörens excellens, som har introducerat sådana banbrytande teknologiska genombrott som "Gruppforum", "Extralänk", "FuskaMynt", "Gummihjul", "Frågesporter", "Flest-aktiva-på-sidan-samtidigt-Tävlingar". Jag kan säga det med stolthet, att jag aldrig tidigare skådat en sådan herkulisk berg av en man äta chokladhjärtan med sådan befattning och beslutsamhet. Idag ställer vi oss rakryggade i honnör för vår allas hjälte, våran ärade och högt värdiga admin, herr Crona!

 

Hurra! 😄

  • Gilla 1
  • Tacksam 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Grattis i efterskott! Att återfödas i olika reinkarnationer av ett puckat troll eller pubertetsbarn är mitt enda kall här i livet gällande forum på internet, men med ett par års mellanrum återbesöker jag mitt absolut mest älskade forum för en liten kick av nostalgi. Det glädjer mig innerligt att möjligheten är tillgänglig att spola tillbaks tiden med jämna mellanrum bara för att bevittna hur saker kommer och går. Sedan år 2007 har en evighet passerat förbi för min egen del, vissa saker kvarstår.

Gräslök, Hundgruppen, Kattgruppen och Imbazister bland annat. Fuska for life.

  • Tacksam 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 1 år senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...